بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰
شرکت کربن ایران در ماه گذشته موفق به فروش ۲.۶۱۵ تن انواع دوده صنعتی داخلی و در حدود ۱.۳۷۵ تن دوده صنعتی صادراتی شده است.
کد خبر : ۲۲۶۵۴۲

نرخ‌های فروش دوده داخلی

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، پس از اعلام سود ناامید کننده ۳۴۲ ریالی به ازای هر سهم و البته افت بیش از ۴۰ درصدی قیمت سهام شرکت کربن ایران در ماه اخیر که البته همچنان هم می‌توان شاهد افت بیشتر قیمت‌ها بود، گزارش عملکرد مرداد ماه این شرکت حاکی از رشد معنادار نرخ‌های فروش دوده داخلی و صادراتی این شرکت در مقایسه با ماه گذشته است.

نرخ‌های فروش دوده داخلی

از نکات قابل توجه گزارش منتشر شده این شرکت می‌توان به اختلاف نرخ‌های بیش از ۴۳ درصدی دوده داخلی و صادراتی اشاره کرد که این موضوع گواه دیگری بر خواب بودن تعداد زیادی از مدیران وزارت صنعت در ماه‌های اخیر است. به عبارتی مردم ایران که سهمی از مواد اولیه اعطایی به این شرکت‌ها را آنهم با تخفیفات ویژه دارند می‌بایست دوده تولیدی را ۴۳ درصد گران‌تر از مردم سایر کشور‌ها خریداری کنند.

شرکت کربن ایران در ماه گذشته موفق به فروش ۲.۶۱۵ تن انواع دوده صنعتی داخلی و در حدود ۱.۳۷۵ تن دوده صنعتی صادراتی شده که نرخ فروش هر تن از این محصول داخلی با افزایش چشمگیر ۲۳ درصدی نسبت به تیر ماه، به ۱۰۶ میلیارد ریال رسیده است.

جمع درآمد‌های عملیاتی تجمیعی این شرکت در مرداد ماه ۱۳۹۹، ۳۷۹ میلیارد ریال بوده که در مقایسه با عملکرد تیر ماه سال جاری نشان دهنده افزایشی بیش از ۶۳ میلیارد ریالی درآمد‌ها بوده که عمدتا مربوط به مقادیر فروش صادراتی و نرخ‌های فروش است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
"شکربن" و اعلام سودی که حتی نیمی از قیمت‌های کنونی سهمش را توجیه نمی‌کند؛

ثبت زیان ناخالص از فروش دوده صادراتی

تورم لجام گسیخته با چاشنی کاهش صادرات و افزایش نرخ‌های فروش دوده در شهریور ماه؛

تبدیل شدن دوده‌های "شکربن" به طلا

سالی که نکوست از بهارش پیداست؛

کاهش درآمد‌های عملیاتی "شکربن" در ۳ماهه

روند نزولی قیمت این دوده‌ساز ادامه دارد؛

"شکربن" و اینبار ۳درصد کاهش در بازارداخلی

ارسال نظر