بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸
عضو شورای عالی بورس در گفت‌وگو با بورس نیوز:

تکذیب بررسی افزایش ۱۰ درصدی دامنه نماد‌های بزرگ

عضو شورای عالی بورس گفت: افزایش بررسی ۱۰ درصدی دامنه نماد‌های بزرگ در شورای عالی بورس در دستور کار قرار ندارد.
کد خبر : ۲۲۶۶۰۲

تکذیب بررسی افزایش ۱۰ درصدی دامنه نماد‌های بزرگ در شورای عالی بورس

به گزارش خبرنگار بورس نیوز،طی روزهای اخیر زمزمه هایی مبنی بر افزایش دامنه نمادهای بزرگ به ۱۰ درصد به گوش می رسید و حتی این شایعه نیز در فضای مجازی منتشر شد که در جلسه امروز شورای عالی بورس مقرر شده در این باره تصمیم گیری شود.

در این باره سعید اسلامی بیگدلی عضو شورای عالی بورس در گفت‌وگو با بورس نیوز با تکذیب در دستور کار بودن این موضوع در جلسه امروز گفت:  اطلاعی که بنده دارم این موضوع در دستور کار جلسه قرار ندارد.

وی تاکید کرد: تا این لحظه خبری از مطرح شدن این موضوع در جلسه امروز نیست اما باید منتظر برگزاری جلسه باشیم اگر این موضوع مطرح شد اطلاع رسانی می شود.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲
هدف از این خبر قرمز شدن بازار بود که حاصل شد
حالا دیگه تکذیب میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲
سخت گیری سازمان از حقوقی ها حمایت از بازار ....... چرت ننویس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۶
بادرود.ترابه آنچه برای خودت می پسندیدومنافع برای خودتان داردقسم می دهم که هرکاری راباتجربیات کشورهای متمدن وکارشناسان داخلی وخارجی بررسی کنیدوبعداقدام کنیدنه اینکه شب خوابیدیدبه خوابتان آمدیازن وبچه هایتان یک چیزی گفتندشمابیاییدبخوردملت بدهیدهماننداین چهل سال که ناشایسته سالاری رااولین شرط قراردادندتابه اینجارسیدیم باسپاس شادباشید
پیمان
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲
در عجبم از این همه کارشناس بازار سرمایه و مسئولان قد و نیم قد بورس که پیوسته در کار سرزنش سهامداران خردند و مشفقانه ایشان را از رفتارهای هیجانی بر حذر میدارند، غافل از ان که آنچه سهامداران را به رفتار هیجانی وا میدارد بازار نا متعادلی است که یا در صف خرید قفل است و یا در صف فروش. ساختار معیوبی که شبیه هیچ بورسی در هیچ کجای دنیا نیست و تنها مختص بورس تهران است. در سیستم حراج، که سنگ بنای بورس است، قیمت، متغیری است آزاد و تابع عرضه و تقاضا. اما در بورس تهران دست و پای آن را بسته اند و در قفس محدودیت 5 درصد انداخته اند. نتیجه این که عرضه و تقاضا به جای آن که با تغییر قیمت به تعادل برسد، در یک سیستم خود افزا تشکیل صف میدهد؛ مشاهده صف توسط سهامدار همانا و وحشت جاماندن همان. صف سیگنال خرید یا فروش مخابره میکند و علت العلل همان هیجانی میشود که سهامداران به خاطرش سرزنش میشوند، و این دور باطل به همین ترتیب ادامه می یابد.
در یک کلام، علت رفتار هیجانی وجود صف است و علت تشکیل صف، وجود محدودیت نوسان قیمت. ریشه مشکلات بورس تهران، نفس محدودیت دامنه نوسان قیمت است و نه مقدار این محدودیت. تفاوت چندانی بین محدودیت 5 درصد با 10 درصد نیست.
تردیدی ندارم که مدیران بورس تهران بهتر از من به ریشه مشکل واقفند، اما آیا شهامت تصمیم گیری دارند ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۹
رییس بورس باید اخراج شود اون از هسته اون از تغییر ساعات معاملات او از نحوه مدیریت سهام عدالت و اون از ریزش بازار بدونه راه حل
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۵
لعنت بر هرچی حقوقی ایست