بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳
گروه پژو در خط مقدم فروش‌های داخلی ایران خودرو قرار گرفت؛

رشد ۷۴ درصدی فروش خودروساز آبی‌پوش

گزوه پژو شاید قدیمی‌ترین خط تولید و البته محصول پرفروش ایران‌خودرو باشد اما؛ "هایما" نشان داد که از پتانسیل بالایی برای جایگزینی از لحاظ درآمدزایی برخوردار است.
کد خبر : ۲۲۶۶۸۷

 

خودروساز آبی‌پوش به نسبت تیرماه99، 74درصد افزایش فروش داشته است

گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت ایران خودرو "خودرو" در گزارش فعالیت ماهانه خود منتهی به ۹۹.۰۵.۳۱، میزان درآمد‌های خود را از فروش بازار داخلی مبلغی حدودا ۳۲ هزار میلیارد ریال ثبت کرده که در این بین، بیشترین میران فروش را گروه پژو با ۳۱۰۷۶ دستگاه داشته و همچنین بیشترین نرخ فروش را در بین محصولات تولیدی این شرکت خودروساز از آن محصول «هایما» با مبلغ ۱.۷۵۴.۲۳۶.۷۰۵ میلیون ریال بوده است.


بر اساس این گزارش، ایران خودرو در دوره مشابه در ماه گذشته میزان فروش‌های داخلی خود را به سامانه کدال مبلغی حدود ۱۶ هزار میلیارد ریال ارائه کرده و همچنین مشاهده میکنیم که در مردادماه ۹۹ میزان فروش‌های داخلی این خودروساز جاده مخصوصی به نسبت دوره مشابه در ماه گذشته، با رشد قابل توجه ۱۰۲درصدی مواجه بوده است.

خودروساز آبی‌پوش به نسبت تیرماه99، 74درصد افزایش فروش داشته است

شرکت ایران خودرو طی عملکرد یک ماهه منتهی به مرداد ۱۳۹۹ معادل ۳۱,۸۱۶,۷۱۴ میلیون ریال از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به دوره یک ماهه مشابه سال قبل ۷۴درصد افزایش یافته است.

«خودرو» با سرمایه ثبت شده ۳۰۱,۶۵۶,۰۶۸ میلیون ریال طی عملکرد ۵ماهه سال مالی منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ مبلغ ۹۲,۶۹۳,۰۹۷ میلیون ریال درآمد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۰درصد رشد داشته است.

خودروساز آبی‌پوش به نسبت تیرماه99، 74درصد افزایش فروش داشته است

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
درپی انتشار تصاویری از پارکینگ ایران خودرو در شبکه‌های اجتماعی اعلام شد:

تجاری سازی ۳۵ هزار دستگاه خودرو در تعطیلات تابستانی ایران خودرو

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
آره دیگه وقتیکه واردات خودرو رو ممنوع کردین مردم بیچاره مجبورن سوار این آشغالها بشن میفهمی مجبورررر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱
اره جونه خودتون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵
دوستان ازشماخواهش میکنم پول رابه بی کیفیت ترین ماشینهای اینهاندین چون همشون یارانت خوارهستندیادزداکثریت دزدهستند
سرباز انقلاب
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۲:۴۷
سلام مگه ما مغز متفکر موشک و تسلیحات نظامی نیستیم چرا از مغزامون برا درست کردن ماشین استاندارد و ایمن استفاده نمیکنیم؟؟؟
مملکتو دادن دست ۲ تا شرکت خودروساز که جامعه رو پوشش بده اونم بی کیفیت هفته پیش ایربگ خودرو هنگام بازشدن بینی راننده رو با صورتش یکی کرد.خدارو خوش نمیاد این همه خون وشهید دادیم که مملکتمون دموکراسی و عدالت باشه شاه رو بیرون کردیم بعد اینجوری بشه........حق مردم این نیست به خدا قسم.... صبح تا غروب تا کمر خم میشن تو سطل زباله ها که پر از کثافته واسه یه لقمه نون .......