بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲
ساعت پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به اهالی ملاصدرا که به‌جای افزایش ریسک‌پذیری، سوراخ موش را یافته‌اند و در هوای ابری تابلو، به خواب زمستانی رفته‌اند تا وقتی طایفه‌حبابیون که برای شاخص، عزادار شده‌اند.
کد خبر : ۲۲۶۷۰۶

اشباح خنجر به دست یا طراحان ریزش بازار؟

به گزارش بورس نیوز، آنان که وعده حمایت‌جانانه از بورس می‌دادند و مردم را به سرمایه‌گذاری در این بازار دعوت می‌کردند، این روزها بیشتر شبیه شبح‌های خنجر به دست هستند تا حامی!

در شرایطی که سرمایه‌های مردم روز به روز آب می‌رود و حتی دلواپسان رشد بازارسرمایه و طایفه حبابیون هم انگشت حیرت به دهان گرفته‌اند که مگر می‌شود قیمت سهم‌ها ۴۰ تا ۷۰ درصد بریزد بی‌آنکه جنگی شده باشد؟ اما؛ گویا در پس پرده ریزش‌های این بازار باز هم دعوای سیاسی دیگری در کار است.

برخی‌ها می‌گویند اهالی بهارستان راضی به عرضه سهام از سوی پاستور نبوده‌اند و این سهام را حق اقشار ضعیف جا مانده از طرح سهام‌عدالت می‌دانستند و این ریزش‌ها، ثمره این اختلاف نظر‌هاست؛ ما که نمی‌دانیم پس پرده چه خبر است؛ اما اگر این طور باشد، باید به بزرگوارانی که سنگ جا مانده‌ها را به سینه میزنند یادآور شویم، آنچه این روزها بر باد می‌دهید، اندک سرمایه‌های همین مردمی است که دلواپس‌شان هستید.

روس‌ها شاسی‌فروش شدند
اما در گیر و دار منفی های بازار، بد نیست یک خبر خوب و یک خبر طنز هم داشته باشیم. خبر خوب اینکه دوستان روس مان لطف کرده و نیت کرده اند خودروهای شاسی بلندشان را در کشور ما مونتاژ کنند و ۵۰۰ تا ۵۵۰ میلیون تومان بفروشند! دم معرفت‌تان گرم.

صادرات در گِل ماندگان

و اما بشنوید از بزرگواران دلسوز عرصه مسکن که برای تامین مسکن جوانان یکی از کشورهای منطقه اعلام آمادگی کرده‌اند! این دوستان سال‌هاست که برای تامین مسکن جوانان خودشان در گل مانده‌اند؛ حالا چطور قرار است به هزار کیلومتر دورتر هم خدمت دهی کنند، ما که نفهمیدیم. فقط امیدواریم قبل از شروع کار، کمی هم از سوابق درخشان شان در این زمینه به آن بندگان خدا بگویند.

بیمه آقاسیدعلی عباس پشت خودروساز جاده مخصوص

یکی اهالی جاده مخصوص هم آنقدر به بیمه ها بدهی دارد که امروز بیمه ای ها جلسه تشکیل داده اند تا فکری به حال طلب ۷۰۰ میلیارد تومانی شان کنند.

ریسکی که ملاصدرایی‌ها اصلا بلد نیستند

یکی از کارشناسان نام آشنای بازار هم امروز به اهالی ملاصدرا یادآوری کرده ابزارهای هم برای پوشش ریسک هست که در بورس های دنیا مورد استفاده قرار می گیرد! ما هم محض اطلاع تان می گوییم قبل شما به برخی دوستان همین را گفتیم؛ اما گفتند هیییسسسسس! شور تازه ای به جون بازار نیندازید که ما در همین کار عادی مان هم مانده ایم!

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
قلی خان
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۰
بورس نیوز خیلی محترم .بر طبل تو خالی بورس کوبیدی و با تحلیل های صد تا یک غاز عوام را فریفتی و نقد زندگانی انها را به باد فنا دادی و انگاه که جیک جیک مستونت بود فکر زمستونت نیود .دیگ طمع مردم را بجوش اوردید و به بوی کباب سیل نقدینگی وارد شد که کوره پول سوزی . قدرت خریدشان را بگیرد و زندگی اشان با تورم فزاینده به باد فنا برود وهجوم بوفالو وار برای خرید سهام شرکتهای ورشکسته و زیانده و دارای زیان انباشته و p/e 50 - 100 - 300 -500 و بالاتر نتیجه ای جز سقوط نخواهد داشت . حالا ننه من غریبم و کی بود کی بود پیشه کردی . هنوز سر بزرگش زیر لحافه . فعلا بعضی سهام در _5%معامله میشود و بقیه در صفهای فروش قفل شده اند با حد اقل معامله که با وجود حجم مبنا تاثیری در سقوط شاخص ندارند. بزودی با فشار فروشندگان به بورس هر روز باید تعدادی را از گره خارج و اجازه دهند تا به قیمت واقعی معامله شوند . بورس قبرستان سهامداران خواهد شد .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴
چرا سرمایه مردم رو به بازی گرفتید گفتید یه نوع شغل هستش همیشه تو تلویزیون صحبت میکردید الان دیگه صحبتش نیست فقط پول سوزی کنید و یکی گه مثل من میخواد زندگی تشکیل بده به نظر شما میشه جواب بدید هدفتون پول سوزیه فقط همین زندگی مردم رو خراب میکنید همینو میخواین
کوروش
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۳
دلم میسوزه که چهار ماه به جای همکارانم تو بخش کرونا شیفت دادم جونم به خاطر انداختم دوازده میلیون پولش شد از بس وضع اقتصادی و بد هست و تو فشار بودم بدون اینکه یه ریالی بردارم آوردم زهراوی خریدم الان نزدیک پنجاه درصدی رفت .ابنا اصلاح نیست ابنا بی برنامه کی مافیایی بازی رانت بازی هست .به قول دوستمون هرشب تو تلویزیون میگفتن بهترین جا بورسه لان همه خفه شدن .میگن بر میگرده گیرم برگرده ولی ارزشش نداشت.ارزشش نداره که یه عده بیان تو سه ماه پانصد درصد سود بگیرن فلنگ ببندن برن.خلاصه داداشام هم وطنان خیلی عده ای مملکت را نابود کردن از جمله همین آقای کلید به دست که برام ثابت شد که ریس جمهور مملکت واقعا ضریب هوشی پایینی داره .دنیا می گذره ولی این راهش نیست که مردم رو تیغ بزنید .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۰
لعنت به این دولت که همش دستش توجیب مردم بیچاره است
همشهری
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۵
برادرمن شمادوست دارین توخونتون بنشینیدوسرمایتون هرروزبیشترازدیروزبشه توهرکاری همینجورکه سودهست ضررهم هست بااین حرفهاخودت روازارنده جگرشیرنداری سفرعشق نرو.یاعلی