بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱
گزارش ۳ماهه این بانک بررسی شد؛

کاهش ۶۷ درصدی سود انباشته "وبملت"

بیشترین میزان درآمد تسهیلات اعطایی از آن فروش اقساطی و تسهیلات ارزی بوده است.
کد خبر : ۲۲۶۷۳۴

 

بیشترین میزان درآمد تسهیلات اعطایی از آند فروش اقساطی و تسهیلات ارزی بوده است.

گروه تحقیق بورس نیوز، بانک ملت در گزارش اطلاعات و صورت‌های مالی میاندوره‌ای ۳ ماهه منتهی به ۹۹.۰۳.۳۱، میزان سود انباشته خود را در این بازه زمانی مبلغی بالغ بر ۲۷ هزار و ۹۰۵ میلیارد ریال به ثبت رسانده و در دوره مشابه خود در ۳ ماهه ابتدایی سال ۹۸ سود انباشته خود را مبلغ ۸۳ هزار و ۹۴۲ میلیارد ریال معرفی کرده و شاهد آن هستیم که شود انباشته در مرداد ماه به نسبت سال قبل به میزان ۶۷ درصد کاهش داشته است.

بانک ملت "وبملت" در گزارش فعالیت ماهانه خود منتهی به ۹۹.۰۵.۳۱، میزان درآمد از تسهیلات اعطایی خود را در این دوره مبلغی بالغ بر ۲۴ هزار و ۱۸۳ میلیارد ریال برآورد کرده و در این بین بیشترین میزان درآمد از تسهیلات اعطایی را «فروش اقساطی»، «مشارکت مدنی»، «سلف» و «تسهیلات ارزی» داشته اند.

بر پایه این گزارش، میزان سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری این بانک که مبلغی حدوداً ۱۴ هزار و ۲۶۲ میلیاردی را به ثبت رسانده و بیشترین حجم در بدست آوردن سود سپرده در بخش‌های «سپرده‌های بلند مدت یکساله» و «گواهی سپرده ویژه سرمایه‌گذاری عام» بوده است.

بیشترین میزان درآمد تسهیلات اعطایی از آند فروش اقساطی و تسهیلات ارزی بوده است.

"وبملت" در گزارش فعالیت ماهانه خود منتهی به تیرماه ۹۹، میزان درآمد از تسهیلات اعطایی بانک خود را به مشتریان مبلغ ۲۳ هزار و ۱۹ میلیارد ریال گزارش کرده و همچنین میزان سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری خود در تیرماه را نیزمبلغی بالغ بر ۱۳ هزار و ۲۸۱ میلیارد ریال در سامانه کدال به اطلاع رسانده است.

بر پایه این گزارش بانک ملت در مردادماه ۹۹ به نسبت دوره مشابه خود در ماه گذشته، درآمد‌های اعطایی این بانک به مقدار ۵ درصد رشد را به همراه داشته و همچنین در بخش سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری به میزان ۷ درصد افزایش را به دنبال داشته است.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

دیوی که سرمایه‌گذاران برای خود ساخته‌اند

شایعات نباشند، رفقا هستند؛

"هسته" در نقش جوکر ...

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ع . آ.
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۱
سلام
من واقعا متاسفم که در سایت بورس نیوز چنین متن ضعیفی دیده می شه، اینکه گفته شده سود انباشته 3 ماهه نسبت به 3 ماهه سال گذشته کاهش داشته واقعا بی معنی و یک متن غیر حرفه ای می باشد و هیچ مبنایی برای تحلیل عملکرد مجموعه به حساب نمی آید.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷
ما دراین اوضاع خراب و جو بی‌اعتمادی حاکم بر بورس فقط منتظر حمایت یک نفر هستیم که روی قول و وعده‌اش میشود حساب باز کرد.تمام