بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴
سود انباشته چشمگیر در بشکه‌های قیر؛

رشد ۷۶درصد سود خالص "شپاس"/ کام صادرات شیرین شد

فروش نفت پاسارگاد در مردادماه ۹۹ با ماه مشابه در سال۹۸، رشد ۳۰ درصدی را از خود به نمایش گذاشته است.
کد خبر : ۲۲۶۷۸۹

 

۷۶ درصد رشد نفت پاسارگاد در بخش سود خالص دوره منتهی به ۹۸.۱۲.۲۹

گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت نفت پاسارگاد " شپاس" در صورت سود و زیان تلفیقی خود منتهی به ۹۸.۱۲.۲۹، میزان سود خالص شرکت خود را مبلغی حدود ۲ هزار و ۲۸۰ میلیارد ریال به ثبت رسانده و سود پایه هر سهم خود را ۹۵۵ ریال گزارش داده است.

میزان درآمد‌های عملیاتی در این دوره مبلغ ۳۸ هزار و ۷۷ میلیارد ریال برآورد شده که در مقایسه با دوره مشابه ۷۶ درصد افزایش داشته و همچنین سود خالص در پایان دوره سال ۹۸، به نسبت پایان دوره سال۹۷، ۱۰۸درصد رشد را به همراه داشته است.

۷۶ درصد رشد نفت پاسارگاد در بخش سود خالص دوره منتهی به ۹۸.۱۲.۲۹

بر اساس این گزارش، سود پایه هر سهم در این دوره به نسبت صورت مالی سود و زیان سال گذشته به ترتیب، ۷۷درصد افزایش را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

طبق این بررسی صورت گرفته "شپاس" در صورت وضعیت مالی تلفیقی میزان سرمایه خود را مبلغی بالغ بر ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال به سامانه کدال ارائه کرده و همچنین در این صورت مالی، سود انباشته شرکت نفت پاسارگاد در پایان سال۹۷، ۷۲۰میلیارد ریال زیان را تحربه کرده بود اما؛ در پایان دوره سال مالی ۹۹، این عدد حدودا به یک هزار و ۴ میلیارد ریال رسیده که رشد چشمگیری داشته است.

شرکت نفت پاسارگاد طی عملکرد یک ماهه منتهی به مرداد ماه ۹۹ معادل ۳۱۷ میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به دوره یک ماهه مشابه سال قبل ۳۰ درصد افزایش یافته است.

بیشترین میزان فروش صادراتی شرکت در مرداد ماه امسال، قیر ۷۰/۶۰ فله به مبلغ ۱،۴۸۱،۵۸۹ میلیون ریال بوده و مقایسه فروش شرکت در مرداد ماه ۹۹ با ماه مشابه در سال ۹۸ نشان می‌دهد میزان فروش شرکت ۳۰ درصد افزایش یافته است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر