بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۳
مدیر اموزش و توسعه منابع انسانی:

ارزیابی شایستگی‌های کارکنان در اولویت است

کانون ارزیابی کارکنان فولاد هرمزگان با حضور ارزیابان و جمع منتخبی از کارشناسان، روسا، مدیران و معاونین این شرکت و با استفاده از آخرین متد‌های ارزیابی کارکنان، شایستگی‌های عمومی و مدیریتی سنجش و بررسی شد.
کد خبر : ۲۲۶۸۶۶

به گزارش بورس نیوز،امین رنجبرفرد مدیر آموزش و توسعه منابع انسانی فولاد هرمزگان در گفتگو با روابط عمومی این شرکت، ارزیابی شایستگی‌های عمومی و مدیریتی و شناسایی کارکنان مستعد و شایسته را از اولویت‌های واحد آموزش فولاد هرمزگان دانست و گفت: شرکت فولاد هرمزگان برای توسعه کارکنان خویش دارای یک مدل جامع توسعه می‌باشد که فرایند کانون ارزیابی و توسعه از ارکان این مدل بوده و گزارش‌های بازخورد حاصل از این فرایند در فرایند‌های آموزش، توسعه و توانمندسازی کارکنان و تدوین برنامه‌های توسعه فردی آن‌ها مورد استفاده قرار میگیرد. وی در تکمیل صحبت‌های خود بیان داشت: شایستگیهایی، چون مهارت‌های ادراکی، تصمیم گیری، ارتباطی، کار تیمی، مدیریت افراد، مدیریت عملکرد کارکنان، شم تجاری و رهبری در این کانون با ابزار‌های مختلف مورد ارزیابی و سنجش قرار می‌گیرند.
وی جانشین پروری با استفاده از نیرو‌های کیفی و شایسته به منظور تامین نیاز‌های پست‌های سازمانی در سطوح مدیریتی را از نتایج ارزیابی‌ها در این کانون دانست.
مدیر آموزش و توسعه منابع انسانی فولاد هرمزگان همچنین از ارزیابی کلیه کارشناسان این شرکت در فرایند کانون ارزیابی و توسعه تا پایان سال ۱۴۰۰ خبر داد.
برگزاری فرایند کانون ارزیابی و توسعه که اصلی‌ترین ابزار ارزیابی شایستگی‌های عمومی و مدیریتی کارکنان می‌باشد، از سال ۱۳۹۵ و به صورت مستمر و موثر و در راستای اهدافی، چون توسعه توانمندی‌های کارکنان و همچنین ارتقاء کارکنان شایسته در مجموعه شرکت فولاد هرمزگان و با محوریت واحد آموزش و توسعه منابع انسانی اجرا می‌گردد

اشتراک گذاری :
ارسال نظر