بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
سرمایه گذاران می‌توانند با کمتر از ۱۰۰ هزار تومان و از طریق صندوق‌های سرمایه گذاری سبدگردان آسمان در بورس سرمایه گذاری کنند.
کد خبر : ۲۲۶۸۸۰
تسهیل سرمایه گذاری در بورس/حتی با کمتر از ۱۰۰ هزار تومان بورسی شوید
با اخذ موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار، هر یک از واحد‌های صندوق‌های سرمایه گذاری آسمان یکم و آسمان خاورمیانه سبدگردان آسمان از تاریخ ۱۴ شهریور ماه ۱۳۹۹ به ۱۰۰ واحد تجزیه شد تا از این پس سرمایه گذاران بتوانند با کمتر از ۱۰۰ هزار تومان در بورس سرمایه گذاری کنند؛ این صندوق‌ها به دلیل رشد بازار سهام و مدیریت حرفه‌ای تیم سرمایه گذاری سبدگردان آسمان، طی سالیان اخیر با رشد خیره کننده‌ای مواجه شده اند و مشارکت مبالغ خرد در واحد‌های سرمایه گذاری را دشوار نموده بود.
قیمت هر واحد صندوق آسمان یکم از ابتدای فعالیت تا انتهای ۱۴ شهریور ماه ۱۳۹۹ به ۷ میلیون ۲۷۸ هزار تومان رسید که هم اکنون با تجزیه واحد‌ها به نسبت ۱ به ۱۰۰ می‌توان با کمتر از ۱۰۰ هزار تومان در این صندوق ورود کرد؛ با فرض عدد مذکور، ارزش خالص دارایی هر واحد صندوق آسمان یکم حدود ۷۲ هزار ۷۸۰ تومان محاسبه می‌شود.
قیمت هر واحد صندوق آسمان خاورمیانه نیز از ابتدای فعالیت تا انتهای ۱۴ شهریور ماه ۱۳۹۹ به ۳ میلیون و ۱۰۵ هزار تومان رسیده بود و با اعمال این تجزیه، هر واحد آن به ۳۱ هزار و ۵۰ تومان می‌رسد.
شایان ذکر است، با این عمل دارایی سرمایه گذاران کنونی صندوق آسمان یکم و آسمان خاورمیانه تغییر نخواهد کرد و صرفا با تقسیم هر واحد صندوق، ۱۰۰ واحد به آنان تعلق خواهد گرفت که نقدشوندگی و امکان سرمایه گذاری بیشتری را فراهم می‌کند.
 
تسهیل سرمایه گذاری در بورس/حتی با کمتر از ۱۰۰ هزار تومان بورسی شوید
 
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
نگاهی به عملکرد صندوق با درآمد ثابت دوم اکسیر فارابی؛

بازدهی ۳۰.۴ درصدی در یک سال گذشته

نگاهی به عملکرد صندوق با درآمد ثابت دوم اکسیر فارابی؛

بازدهی ۳۰.۴ درصدی در یک سال گذشته

ارسال نظر
نظرات بینندگان
Ass
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲
آقایان قوه قضائیه،مسولین بازرسی سازمان بورس ،تو را به قرآن یکی بمن بگه چرا سهم کگاز و خموتور الان سه ماهه منفی پنج هست.فرقی نمیکنه شاخص مثبت پنجاه هزار باشه یا ...به هر حال انگار ،فقط این دوتا سهم درست شدن برای نابود کردن خانواده من و امثال من.آخه یکی بگه این مملکت صاحب نداره