بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۲
"خودرو و ساخت قطعات" بیشترین میزان سرمایه‌گذاری در مردادماه را داشت؛

رشد ۲۲ درصدی سرمایه‌گذاری‌های "خبهمن"

گروه بهمن نسبت به مدت مشابه ۵ ماهه ابتدایی سال قبل ۳ درصد رشد داشته است.
کد خبر : ۲۲۶۹۶۸

 

گروه بهمن نسبت به مدت مشابه 5ماهه ابتدایی سال قبل 3 درصد رشد داشته است.

گروه تحقیق بورس نیوز: شرکت گروه بهمن "خبهمن" در گزارش صورت سرمایه‌گذاری‌ها به تفکیک گروه صنعت منتهی به ۹۹.۰۵.۳۱، مجموع سرمایه‌گذاری‌های خود را مبلغی بالغ بر ۱۲ هزار و ۸۲۴ میلیارد و ۴۵ میلیون ریال به ثبت رسانده و در این ماه یبشترین میزان سرمایه‌گذاری را «خودرو و ساخت قطعات»، «سرمایه‌گذاری‌ها» و «سایر فعالیتها» به خود تخصیص داده و همچنین به نسبت دوره مشابه در سال گذشته ۲۲ درصد افزایش را تجریه کرده است.

گروه بهمن نسبت به مدت مشابه 5ماهه ابتدایی سال قبل 3 درصد رشد داشته است.

در ادامه این گزارش، "خبهمن" در بخش صورت وضعیت پورتفوی شرکت‌های پذیرفته شده در بورس، میزان سرمایه‌گذاری در انتهای دوره این شرکت مبلغی بالغ بر ۶ هزار و ۲۹۷ میلیارد و ۹۳۱ میلیون ریال برآورد شده که در مقایسه با مردادماه سال گذشته ۱۵درصد رشد را به همراه داشته است.

گروه بهمن در صورت وضعیت پورتفوی شرکت‌های خارج از بورس، میزان سرمایه‌گذاری‌های خود را مبلغی بالغ بر ۶هزار و ۵۲۳ میلیارد و ۱۱۴ میلیون ریال محاسبه کرده و بیشترین حجم را در این بخش «بهمن موتور»، «بازرگانی تدارکات کارآمد پویا ابریشم» دربرگرفته‌اند و همچنین این دوره به نسبت دوره مشابه در سال گذشته ۳۰درصد افزایش را در پی داشته است.

«خبهمن» با سرمایه ثبت شده ۱۰،۰۰۰،۰۰۰ میلیون ریال طی عملکرد ۵ ماهه سال مالی منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ از محل سود سهام محقق شده ۳۵۳،۹۳۶ میلیون ریال درآمد داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳ درصد رشد داشته است.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
بیشترین میزان سرمایه گذاری "خبهمن" «خودرو و ساخت قطعات» بود؛

رشد ۲۲ درصدی سرمایه گذاری "خبهمن"

افزایش ۲۰ درصدی سرمایه‌گذاری‌ها نسبت به سال گذشته؛

وزنه سرمایه‌گذاری خارج از بورس"خبهمن" سنگین شد

مدیر مطالعات اقتصادی شرکت بورس کالا در گفت‌وگو با بورس نیوز:

جزییات طرح عرضه خودرو در بورس کالا

ارسال نظر
نظرات بینندگان
لقب
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
مهم فراموش شده و بسسیار ساده.

مهم فراموش شده و بسسیار ساده.

سلام و خسته نباشید
بنده و چند نفر از دوستان که ازشون پرسیدم یکی از دلایل روی هم انباشته شدن صف فروش های این روزها بدلیل حذف امکان مشاهده جایگاه حجمی از نرم افزارهای آنلاین کارگزاریهای پرمشتری است.
متاسفانه همه ما تازه واردها بدلیل ترس و عدم اعتماد بوجود آمده و از کار افتادن تحلیل ها برای پیش بینی فردای بازار اولین چیزی که به فکرمان میرسد اینه که صبح اول وقت تو صف وامی ایستم اگه صف پر حجم شد بیرون نمیام ولی اگه صف با سرعت ریخت یا میام بیرون یا در روزهای بعد اگه شرایط خوب بود وارد میشم.
چند بار برای خودم و دوستان چند صدنفریم پیش اومده که گفتیم (((ای کاش جایگاه خودمونو تو صف میدونستیم که اگه جلومون حجم زیادی باشه بیاییم بیرون. که لا اقل از اوردر ترس بودن جلوگیری کنیم.)))) اما متاسفانه عمدا یا سهوا کارگزاریها این امکان رو از نرم افزارشون برداشتن.
تا روانشناسی درستی از بازار نداشته باشیم قضیه همینه که هست.
من قول میدم همین مهم ساده نصف افراد رو از صفها بیرن میاره.