بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۸
ساعت پنج و نیم عصر؛

لنگی پیش روی اهالی پاستور

گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به جلساتی که جز خرج تراشی ثمره ای نداشته و ...
کد خبر : ۲۲۶۹۹۹

لنگی پیش روی اهالی پاستور

به گزارش بورس نیوز، باز هم آقایون جلسه تشکیل دادند تا برای حمایت از بازار فکری کنند و باز هم، واکنش بازار سرمایه به جلسات شان تشدید صف های فروش بود‌. بورس تهران این روزها به سرخی هندوانه های چله تابستان شده و به قول برخی دوستان نگرانیم که نکند هزینه جلسات آقایان کم کم از هزینه احیای بازار هم بالا تر بزند. هر چه هست صندوق توسعه ملی، مرغی که در هر عزا و عروسی سرش را می برند، قرار است این بار هم جور نابخردی های برخی آقایون و سواستفاده برخی دیگر از آقایون از آب گل آلود بورس ماهی گرفته اند را بکشد و ریزش ها را جبران کند.

 

بیچاره بورس و بورس بازان

تا یک ماه پیش دلواپسان می گفتند بورس برای بازارهای موازی بدآموزی دارد و به تلاطم آنها دامن زده. اما نشان به همان نشان که تا بورس تهران فروریخت، بازارهای موازی سکه شد و خریداران صف کشیدند و بعد هم که حیرت ما و انتظارمان برای کاهش قیمت ها را دیدند، لب ورچیدند که ما به بورس چه ربطی داریم که انتظار کاهش قیمت دارید؟ بیچاره بورس و بورس بازان که نفهمیدند از کجا و برای چه، خوردند!

احتمال وقوع زلزله در جاده مخصوص 

اهالی جاده مخصوص چند سالی است که جز زیان چیزی محقق نکرده اند. حالا هم محصولات شان تا ۲ ماه آینده را پیش فروش کرده اند و به نظر می رسد با فروکش کردن تب و تاب ثبت نام خودرو در بین مردم، این منطقه یک زلزله در پیش خواهد داشت. اهالی بهارستان هم گویا به فکر افتاده اند جلسه ای برگزار کنند تا مشکلات برطرف شود. البته درک مشکلات کار آنقدر سختی هم نیست و کافی است نگاهی به سیاست های دستوری این صنعت داشته باشیم.

لنگی پیش روی اهالی پاستور 

دولت دهم در نابودی ارزش پول ملی، شهره بود؛ اما اهالی پاستور این روزها بلائی به سر اقتصاد کشور آورده اند که قبلی هم لنگ به دست گرفته و درخواست شاگردی کرده اند. ارزش پول ملی ما نسبت به ۸ ساله دولت نهم و دهم، ۲.۵ برابر بیشتر ، ریزش داشته است.

 

آفتابه لگن هفت دست...

بانک جوان بورسی که در صورت های مالی خود نزدیک هزار میلیارد تومان زیان انباشته دارد، در یک سال گذشته بطور میانگین به هر یک از پرسنل ۱۰ میلیون تومان حقوق داده است. درخواست وام اما ندهید که منابع ندارند!

اشتراک گذاری :
ارسال نظر