بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶
در گفت‌وگو با بورس نیوز تشریح شد؛

دلیل صف خرید هر روزه "وآفری" در منفی های بازار چیست

اقبال سهام این شرکت میتواند ناشی از دو موضوع باشد.
کد خبر : ۲۲۷۰۹۸

دلیل صف خرید هر روزه

به گزارش بورس نیوز، یکی از عجایب بازار سرمایه، "وآفری" است. سهم شرکت بیمه کارآفرین در ۱ ماه اخیر رشد تقریبا ۴۰ درصدی داشته؛ حال آنکه اکثر سهم های بازار در این مدت ریزش داشته اند.

مجید رافع مدیر مالی شرکت بیمه کارآفرین در گفت‌وگو با بورس نیوز در خصوص دلایل اقبال "وآفری" بیان کرد: شرکت نقشی در روند قیمتی سهم ندارد؛ ولی اقبال سهام این شرکت میتواند ناشی از دو موضوع باشد. موضوع اول آنکه این شرکت در یک سال اخیر استراتژی خود را تا حد زیادی تغییر داده و این تغییر استراتژی ها، با گذشت زمان تاثیر خود را بیشتر نمایان خواهد کرد. یکی از تغییرات مربوط به پرتفوی بیمه ای شرکت بوده و تلاش شده ترکیب سبد محصولات بیمه ای بصورت هوشمندانه به نحوی باشد که حداکثر سود ممکن نصیب سهامداران و بیمه گزاران گردد.

وی افزود: همچنین طبق تکلیف مجمع، افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها هم در دستور کار شرکت است و هر اقدامی در این زمینه صورت گیرد، اطلاع رسانی انجام خواهد شد.

اروج گروسی مدیر بیمه های اتومبیل شرکت بیمه کارآفرین هم به بورس نیوز گفت: اتفاق مثبتی که در حوزه بیمه های اتومبیل رخ داده این است که با شیوع کرونا و کاهش سفرهای برون شهری بالاخص در تعطیلات نوروز و ماه رجب، هزینه ای که بابت خسارت های ناشی از حوادث رانندگی به بیمه گزاران پرداخت می شد هم کاهش داشته است. تاثیر مثبت این موضوع بر صورت های مالی شرکت در پایان سال نمایان خواهد شد.

وی اضافه کرد: همچنین با افزایش شدید قیمت خودروها در بازار، تعداد بیمه نامه های صادره در رشته بیمه بدنه اتومبیل کاهش داشته؛ ولی کاهش تعداد بیشتر مربوط به خودروهای ارزان قیمت بازار بوده و در مقابل درآمد این رشته بابت بیمه کردن خودروهای گران قیمت تر، رشد داشته که تاثیر این مورد هم تا حدودی مثبت خواهد بود.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
و
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۴:۲۳
آفرین فقط سیگنال گرونیماشین وبدبختی مردم
بدین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳
احتمالا این سیگنال برای منفی کردن سهم است مثل سیگنال تجارت نیوز برای ونیکی