بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
کارخانه آرای سان رونیکا با بهره مندی از تسهیلات بانک ایران زمین با حضور مقامات ارشد کشوری بصورت ویدئو کنفرانس و مقامات استان فارس و مدیران بانک ایران زمین افتتاح شد.
کد خبر : ۲۲۷۴۷۷

به گزارش بورس نیوز، با حضور ریاست جمهوری به صورت ویدئو کنفرانس و مدیر عامل مجموعه تولیدی آرای سان رونیکا حمید امانی، مقامات ارشد استانی من جمله استاندار فارس، چندی تن از اصناف و وزارت صنعت و معدن و مدیران ارشد بانک ایران زمین دستور افتتاح این واحد تولیدی صادر شد.

حمید امانی مدیرعامل کارخانه در مراسم افتتاح این طرح، حمایت‌های بانک ایران زمین از واحد‌های تولیدی را ستود و از اقدامات انجام شده در این زمینه قدردانی کرد.

کارخانه آرای سان رونیکا بزرگترین تولید کننده لوازم آرایشی و بهداشتی و شوینده‌های خانگی، عطر و محصولات خوشبو کننده و خمیر دندان و رنگ مو و محصولات دیگر با برند‌های متنوعی اعم از فیورال و فلاریست و روناسی و آرای سان در جنوب کشوراست.

این کارخانه با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد تومان وسرمایه گذاری خارجی ۱ میلیون دلار و به کارگیری مجموع در آینده نزدیک ۳۰۰ نفر اشتغال مستقیم و ۱۰۰۰ نفر اشتغال غیر مستقیم ایجاد کرده است که در آینده‌ی نزدیک محصولات این واحد عظیم جایگزین بخش قابل توجهی از واردات کشور خواهد شد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
۱۳۴درصد افزایش در زیان خالص "وزمین" در دوره ۱۲ ماهه به نسبت سال گذشته

زیان خالص هر سهم ایران زمین به 139درصد افزایش یافت/ منتشر نشود

۱۳۴درصد افزایش در زیان خالص "وزمین" در دوره ۱۲ ماهه به نسبت سال گذشته

زیان خالص هر سهم ایران زمین به 139درصد افزایش یافت/ منتشر نشود

ارسال نظر