بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
میزان سود انباشته شرکت سرمایه‌گذاری نیروگاهی ایران نسبت دوره مشابه در سال گذشته به میزان ۵۱ درصد کاهش را به دنبال خود داشته است.
کد خبر : ۲۲۷۴۹۲

 

۴۶درصد کاهش در سود خالص سال۹۸ به نسبت دوره مشابه در سال گذشته

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت سرمایه‌گذاری نیروگاهی ایران در اطلاعات و صورت‌های مالی ۱۲ماهه منتهی به ۹۸.۱۲.۲۹، میزان سود خالص خود را مبلغی بالغ بر ۴۸۱.۰۵۲ میلیون ریال ثبت کرده و همینطور این شرکت در بخش سود خالص به نسبت دوره مشابه در سال گذشته به میزان ۴۶ درصد کاهش یافته است.

در ادامه این گزارش، درآمد‌های عملیاتی "وسنا" در این دوره مبلغ ۵۱۸ میلیارد و ۲۵۵ میلیون ریال بوده که همچنین این درآمد به نسبت دوره مشابه خود به میزان ۴۲درصد ریزش را به همراه داشته و همچنین سایر درآمد‌ها و هزینه‌های غیرعملیاتی این شرکت در این بازه زمانی مبلغ ۳.۸۱۳ میلیون ریال بوده که در مقایسه با سال گذشته ۸۶درصد کاهش را تجربه کرده است.

"وسنا" در صورت سود و زیان خود میزان سود پایه هر سهم خود را ۱۹۷ ریال به ثبت رسانده که در مقایسه با سال ۹۸، کاهشی ۵۸ درصدی برای سهامداران داشته است.

۴۶درصد کاهش در سود خالص سال۹۸ به نسبت دوره مشابه در سال گذشته

بر پایه این گزارش، شرکت سرمایه‌گذاری نیروگاهی ایران در صورت وضعیت مالی خود میزان سود انباشته خود را به سامانه کدال مبلغ ۴۹۸.۷۴۴ میلیون ریال گزارش کرده و همچنین میزان سود انباشته این شرکت به نسبت دوره مشابه در سال گذشته به میزان ۵۱ درصد کاهش را به دنبال خود داشته است.

۴۶درصد کاهش در سود خالص سال۹۸ به نسبت دوره مشابه در سال گذشته

«وسنا» با سرمایه ثبت شده ۲,۴۴۱,۱۰۰ میلیون ریال طی عملکرد ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به ۹۸.۱۲.۲۹، مبلغ ۴۷۹,۹۲۷ میلیون ریال سود خالص شناسایی کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۶ درصد کاهش داشته که این تغییر عمدتاً ناشی از افت ۴۶ درصدی جمع درآمد‌های عملیاتی و افت ۸۶ درصدی سایر درآمد‌ها و هزینه‌های غیرعملیاتی بوده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر