نماینده شرکت ملی نفت در بورس انرژی:
فردا؛ یک میلیون بشکه نفت در بورس عرضه میشود
نماینده شرکت ملی نفت در بورس انرژی گفت:یک میلیون بشکه نفتخام در آخر هفته جاری در بورس انرژی عرضه می شود.

به گزارش بورس نیوز، امیرحسین تبیانیان، نماینده شرکت ملی نفت در بورس انرژی درباره وضعیت فروش و دلیل تاخیر در عرضه نفتخام در بورس انرژی اظهار کرد: ما فقط مرداد ماه تعویق داشتیم و بیشتر عرضه فرآورده را در دستور کار قرار دادیم، عدم عرضه ماه قبل دلیل خاصی نداشت، البته مشتری هم نداشتیم.
وی ادامه داد: عرضه مربوط به شهریور ماه روز چهارشنبه هفته جاری (۲۶ شهریور) خواهد بود.
نماینده شرکت ملی نفت در بورس انرژی تصریح کرد: نحوه عرضه نفت هیچ تغییری نداشته و طبق روال قبل هریک از گریدها ماهانه به میزان یک میلیون بشکه عرضه خواهد شد.
وی درباره فروش اوراق سلف نفتی در بورس نیز گفت: در این خصوص هنوز دستورالعمل و زمان عرضه به ما ابلاغ نشده است.
گزارش خطا
0 پسندیدم
برچسب ها :
اخبار مرتبط
امروز در رینگ داخلی اتفاق می افتد؛
بورس انرژی میزبان متانول پتروشیمی شیراز در رینگ داخلی رخ می دهد؛
عرضه میعانات گازی پتروشیمی رازی در بورس انرژی امروز رقم می خورد؛
گاز مایع صنعتی پتروشیمی بندر امام مهمان بورس انرژی امروز در رینگ داخلی اتفاق می افتد؛
بورس انرژی میزبان متانول پتروشیمی شیراز در رینگ داخلی رخ می دهد؛
عرضه میعانات گازی پتروشیمی رازی در بورس انرژی امروز رقم می خورد؛
گاز مایع صنعتی پتروشیمی بندر امام مهمان بورس انرژی ارسال نظر
ویدئو
بیشتر اخبار روز
خبرنامه