بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴
حساب ویژه این سرمایه‌گذار بر خودرویی‌ها؛

درآمد حاصل از سود "ورنا" ۸۹ درصد منفی شد

بر اساس تحقیق صورت گرفته در مورد شرکت سرمایه گذاری گروه صنعتی رنا، روند بیشترین سرمایه‌گذاری این شرکت در ۵ ماهه ابتدایی سال با شرکت‌های «سایپا»، «پارس خودرو»، «فنرسازی» و «پالایش نفت تبریز» بوده است.
کد خبر : ۲۲۷۵۸۴

 

بیشترین میزان درآمد

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت سرمایه‌گذاری رنا "ورنا" در گزارش فعالیت ماهانه خود منتهی به ۹۹.۰۵.۳۱، مجموع سرمایه‌گذاری‌های پذیرفته شده در بورس و خارج از بورس مبلغ ۱۲.۹۰۶.۱۵۴ میلیون ریال به ثبت رسیده و همچنین این مبلغ در مقایسه با دوره مشابه در سال گذشته به میزان ۱۰ درصد کاهش داشته است.

بیشترین میزان درآمد

میزان درآمد حاصل از سود محقق شده در مردادماه ۹۹ مبلغی بالغ بر ۱۳.۰۵۲ میلیون ریال بوده که بیشترین میزان درآمد از شرکت‌های «فولاد مبارکه» و «سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری» بوده که شامل ۶.۲۰۳ میلیون ریال از درآمد‌های کسب شده را در بر گرفته اما؛ در درآمد حاصل از سود محقق شده در مردادماه ۹۹ در مقایسه با ماه گذشته ۸۹ درصد کاهش را تجربه کرده است.

طبق این گزارش، "ورنا" در بخش صورت ریز معاملات سهام –تحصیل شده در مرداد ماه ۹۹، بهای تمام شده پذیرفته شده در بورس مبلغی بالغ بر ۵۶ میلیارد و ۶۴۳ میلیون ریال به سامانه کدال ارائه شده و بر همین اساس نظاره‌گر آن هستیم که "ورنا" به نسبت ماه گذشته خود در این بخش ۹۶ درصد کاهش را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

بر اساس تحقیق صورت گرفته در مورد شرکت رنا، روند بیشترین سرمایه‌گذاری این شرکت در ۵ماهه ابتدایی سال با شرکت های«سایپا»، «پارس خودرو»، «فنرسازی» و «پالایش نفت تبریز» بوده که این روند را در نمودار زیر مشاهده می‌شود.

بیشترین میزان درآمد

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
طبق اعلام شرکت سرمایه گذاری گروه صنعتی رنا؛

"ورنا" به فکر پرداخت شد

وقتی سهامدار عمده به زیرمجموعه زیانده‌اش اعتقادی ندارد؛

شناسایی سود "ورنا" از محل فروش سهام بی‌کیفیت "خساپا"

ارسال نظر
نظرات بینندگان
لعنت براین دولت دزد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۵
دولت دارد جیب سهامداران خودرویی را میزند و تو جیب دلالان میریزد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۵
لعنت بر این دولت کلاه بردار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵
دلار این هفته دلار رو میاره پایین نوسان میگیره
دلارهاتون رو بفروشید