بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱
ناصر تقی زاده مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در نخستین جلسه مشترک با مدیران عامل شرکت‌های عضو خانواده بزرگ چادرملو، با اشاره به اشباع ظرفیت توسعه صنایع فولادی کشور گفت: شرکت عظیمی، چون چادرملو نمی‌تواند تنها متکی به فعالیت در حوزه معدن و فولاد باشد از این رو طرح مدونی تدوین شده که مسیر توسعه این شرکت مهم بورسی را برای ۱۰ سال آینده برنامه ریزی کرده است.
کد خبر : ۲۲۷۶۱۰

به گزارش بورس نیوز، مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو افزود: در نظر داریم برای اجرای طرح‌های پائین دستی صنعت فولاد و سایر صنایع مرتبط، منطقه صنعتی چادرملو را در محور یزد به طبس اجرا کنیم و برای پیاده سازی این طرح بسیار مصمم و لازمه آن ایجاد هماهنگی و هم اندیشی با سایر شرکت‌های است که بخش عمده سهام آن‌ها متعلق به چادرملو می‌باشد.

وی ضمن تشکر از همراهی و حمایت مسئولان استان یزد از برنامه‌های توسعه بخش چادرملو گفت: در این منطقه صنعتی که قرار است با سرمایه گذاری چادرملو و انجام شود در فاز اول، ساخت ۳ واحد صنعتی بزرگ از جمله. واحد سوپر مگامدول احیای مستقیم، کارخانه فروسیلیس و کارخانه آجر نسوز در دستور کار قرار گرفته است و به موازات آن، شرکت اکتشافات معدنی و چند واحد تأمین کننده مواد مورد نیاز صنایع فولادی نیز احداث میگردد. مهندس تقی زاده افزود: این منطقه صنعتی که قادر است چند هزار شغل جدید ایجاد کند، تضمینی برای سود آوری شرکت و امنیت خاطره سهامداران حقیقی و حقوقی در دراز مدت خواهد و به گونه‌ای طراحی میشود که نیاز کشور و استان یزد برای توسعه صنعت تا ۵۰ سال اینده را پاسخگو باشد.

مدیر عامل چادرملو در ادامه به ضرورت توجه به رفاه و معیشت کارگران و کارکنان پرداخت و گفت وظیفه ما در کنار تولید، توجه به نیاز‌های اساسی پرسنل است و نباید از آن غفلت کرد. وی تصریح کرد تأمین مسکن کارگران فاقد مسکن از برنامه‌های مهم ماست که با همکاری و مشارکت شرکت ها‌ی تابع و تشکیل تعاونی مسکن انشالله در آینده نزدیک محقق می‌شود.

تقی زاده همچنین در خصوص اقدامات چادرملو در راستای مسئولیت اجتماعی گفت: یکی از تکالیف ما توجه به نیاز‌های توسعه پایدار در مناطق تحت فعالیت است که در این راستا نیز اقدامات قابل توجهی در دست اقدام داریم از جمله طرح تصفیه و انتقال آب خلیج فارس به استان یزد، ساخت مجتمع بزرگ فرهنگی، ورزش شهید قاسم سلیمانی (صنایع) در اردکان، ایجاد کمر بند سبز در حاشیه جاده اردکان تا عقدا، تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی، ساخت مراکز علمی و آموزشی و چندین طرح رفاهی، اجتماعی و فرهنگی دیگر.

گفتنی است در این جلسه هم اندیشی، مدیران شرکت‌های عضو خانواده چادرملو با تقدیر و تشکر از اندیشه‌های توسعه بخش مدیر عامل چادرملو، آمادگی خود را برای همراهی و یکپارچه سازی طرح‌ها و برنامه‌های کلاً شرکت با حضور در کارگروه‌های تخصصی اعلام کردند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر