بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸

انتشار اوراق اختیار فروش تبعی برکت با نرخ ۲۲۱۰۰

کد خبر : ۲۲۷۶۲۶

انتشار اوراق اختیار فروش تبعی برکت با نرخ ۲۲۱۰۰

اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
و سهم ان رسیده به 17 هزار تومان . چه جالب
محمود فعانب
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
با سلام سهام هبرکت خریدم چرا روزی ۵۰ درصد پایین می آید اگر پول ما از بین رود باید چه کارکنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
سلام من اشتباهی هبرکت خریدیم نمی تونم بفروشم به پولش احتیاج دارم
ناشناس
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
منم همین مشکل را دارم نمی‌دونم چیکار کنم . هر روز 50٪ ضرر میده .
احمد منتظری
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
با سلام
کسانی که اوراق اختیار فروش تبعی برکت با نماد هبرکت912 بدون داشتن سهم پایه خریده اند .پول شما اکنون نه در کارگزاری است و نه دست ناشر است .پول شما در سپرده گذاری مرکزی بورس اوراق بهادار است .میتوانید با مراجعه به نهادهای قضایی از این سازمان شکایت کنید چون در تمام بورس های دنیا اگر سهم پایه را نداشته باشید سیستم اجازه خرید بیمه سهم را به شما نمی دهد و قانون سازمان در این مورد یک نوع کلاهبری در روز روشن است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
سلام هبرکت خریدم ..منم همین مشکل را دارم نمی‌دونم چیکار کنم . هر روز 50٪ ضرر میده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
با سلام سهام هبرکت ندانسته خریدم چرا اینقدر افت میکند آیا ممکن است همه پول ما از بین برود:!!؟؟
احمد منتظری
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
با سلام
کسانی که اوراق اختیار فروش تبعی برکت با نماد هبرکت912 خریده اند .پول شما اکنون نه در کارگزاری است و نه دست ناشر است .پول شما در سپرده گذاری مرکزی بورس اوراق بهادار است .میتوانید با مراجعه به نهادهای قضایی از این سازمان شکایت کنید چون در تمام بورس های دنیا اگر سهم پایه را نداشته باشید سیستم اجازه خرید بیمه سهم را به شما نمی دهد و قانون سازمان در این مورد یک نوع کلاهبری در روز روشن است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
کی می توانیم این سهم را بفرو شیم وشرایط ان چگونه است؟
ماهي
۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
سلام اين بيمه سهام بوده كه سر موعد فروختنش و اونهايي كه از دي ماه اشتباهن خريداري كردن رو وجه به حسابشون بر ميگرده ما بدبختيم كه برج هفت خريديم
نیک قلب
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
من هبرکت خریدم بدون اینکه سهام برکت داشته باشم، از یکی پرسیدم گفت چون اصل سهامو نخریدم هبرکت هم از دستم رفته، کسی میدونه راهنماییم کنه؟
محمد مهدی رجایی
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
منم همین مشکل رو پیدا کردم،به خدا این پولها خوردن نداره توسط بورس،اگه راه حل پیدا کردید به منم بگین
محمد مهدی رجایی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
منم اشتباهی خریدم، کسی اگه میتونه کمک کنه چه جوری پولمون برگرده
حمید متقی
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
پول شما در سپرده گذاری مرکزی سازمان بورس و اوراق بهادار است میتوانید در مراجع قضایی شکایت کنید.با توجه به اینکه این قانون یک نوع کلاهبرداری در روز روشن است انشالا به پولتان میرسید
دانش
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
سلام متاسفانه منم خرید کردم هر جا هم زنگ میزنم میگن پولتون سوخته خدایش این پولا خوردن داره
قاسمی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
چطور حالا برای فروش آن را برایمان بسته اید خوب قبلا نماد خرید را برای کسانی که سهم پایه را نداشتند می بسنید که کسی اشتباها خرید نکند.
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
سلام دوستان یکی هست توجیه کنه منو من سهام برکت دارم اگه هبرکت بگیرم بیمه میشه یا مثل دوستان پولم سوخت میکنه
علی کرمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
سلام شما که نماد برکت را دارید وهم هبرکت را خریده اید اگر برکت را بفروشید هبرکت شما هم سوخت میشه دقت کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
منم نادانسته هبرکت خریدم بدون این که سهم برکت داشته باشم حالا ۱سال خودی بسته شده یه خورده ازپول تواین سهم مونده ممنون میشم رهنمایی بکنید ببینم میتونم اون خورده رو چطوری برداشت کنمد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
منم نادانسته هبرکت خریدم بدون این که سهم برکت داشته باشم حالا ۱سال خودی بسته شده یه خورده ازپول تواین سهم مونده ممنون میشم رهنمایی بکنید ببینم میتونم اون خورده رو چطوری برداشت کنمد