بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷
میانگین بازدهی سالیانه این صندوق‌ها به ۲۰۴ درصد رسید؛

ارزش صندوق‌های سرمایه‌گذاری مختلط نزولی شد/ خروج ۲۷۰ میلیاردی تومانی منابع!

بیشترین ارزش صندوق‌های مختط همچنان متعلق به صندوق تجربه ایرانیان با ۱۴ هزار و ۹۷۷ میلیارد ریال ارزش است. پس
کد خبر : ۲۲۷۶۳۹
میانگین بازدهی سالیانه این صندوق‌ها به ۲۰۴ درصد رسید
 
واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز در این گزارش به بررسی نوسانات ارزش و بازدهی صندوق‌های سرمایه گذاری مختلط پرداخته است. اقلام اصلی مربوط به صندوق‌ها را در جدول زیر مشاهده می‌نمایید. از جمله عناصر اصلی جدول زیر می‌توان به آخرین ارزش صندوق ها، بازدهی هفتگی، ماهیانه و بازدهی یک ساله آن‌ها اشاره کرد. همچنین میزان تغییر در ارزش صندوق طی یک هفته اخیر ارائه شده است. میزان تزریق نقدینگی صورت گرفته طی یک هفته اخیر نیز ارائه شده است.
پس از ارائه جدول، موارد اصلی به صورت جداگانه توضیح داده شده است:
میانگین بازدهی سالیانه این صندوق‌ها به ۲۰۴ درصد رسید

• ارزش صندوق‌های مختلط به ۳۸ هزار و ۲۷۹ میلیارد ریال رسیده است. این ارزش نسبت به هفته قبل ۱ هزار. ۷۰۰ میلیارد ریال کاهش را نشان می‌دهد. در هفته گذشته شاهد خروج ۲ هزار و ۶۹۳ میلیارد ریال از منابع صندوق بوده ایم. بخش عمده‌ای از خروج منابع مالی صندوق‌های مختلط در صندوق تجربه ایرانیان صورت گرفته است. در دو هفته اخیر شاهد خروج بیش از ۱۲ درصدی منابع سرمایه گذاری شده در این صندوق‌ها بوده ایم.
• بیشترین خروج منابع از صندوق تجربه ایرانیان و به ارزش ۱ هزار و ۷۷۴ میلیارد ریال صورت گرفته است. این مبلغ معادل ۱۱ درصد از کل ارزش صندوق تجربه ایرانیان محسوب می‌گردد. پس از این صندوق، صندوق مشترک کوثر با ۴۱۵ میلیارد ریال خروج منابع مالی در قالب ابطال واحد‌های سرمایه گذاری قرار دارد.
• میانگین بازدهی سالیانه این صندوق‌ها به ۲۰۴ درصد رسیده است. بیشترین بازدهی سالیانه صندوق‌های مختلط در دو صندوق نواندیشان و سپهراندیشه نوین به ترتیب با ۲۹۹ و ۲۴۴ درصد محقق شده است. کمترین بازدهی نیز مربوط به صندوق مشترک کوثر با ۱۲۶ درصد بازدهی و پس از آن صندوق گنجینه مهر با ۱۶۵ درصد بازدهی بوده است.
• همچنین میانگین بازدهی ماهیانه صندوق‌های مختلط به منفی ۲.۵ درصد رسیده است. بدترین عملکرد ماهیانه صندوق‌های مختلط مربوط به صندوق آرمان سپهر آشنا با ۰.۸ درصد بازدهی منفی و پس از آن مربوط به صندوق مشترک پارس با ۰.۲ درصد بازدهی منفی است.
بیشترین ارزش صندوق‌های مختط همچنان متعلق به صندوق تجربه ایرانیان با ۱۴ هزار و ۹۷۷ میلیارد ریال ارزش است. پس از این صندوق، صندوق ثروت آفرین پارسیان با ۳ هزار و ۸۴۷ میلیارد ریال ارزش قرار دارد. کمترین ارزش صندوق‌های مختلط نیز مربوط به صندوق‌های مشترک نواندیشان و نیکی گستران به ترتیب با ۲۳۹ و ۲۸۷ میلیارد ریال ارزش است.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
عملکرد سبدگردان آبان زیر ذره‌بین رفت؛

بازدهی سالیانه ۱۰۶درصدی "صندوق مشترک پارس"

گزارش هفتگی صندوق‌های سرمایه گذاری مختلط؛

میانگین بازدهی سال به ۱۸۱ درصد رسید

گزارش هفتگی صندوق‌های سرمایه‌گذاری مختلط؛

خروج ۱.۴۰۰ میلیارد تومان از صندوق‌های مختلط

نگاهی به عملکرد صندوق ارزش آفرین گلرنگ؛

بازدهی ضعیف یک درصدی صندوق در ماه گذشته

ارسال نظر