بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸
بازدهی ۳۷۵ درصدی سالیانه این صندوق، معادل و نزدیک به میانگین بازدهی سایر صندوق‌ها است.
کد خبر : ۲۲۷۶۵۲
بازدهی ۳۷۵ درصدی سالانه/
 
به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس‌نیوز، صندوق سرمایه گذاری توسعه اندوخته آینده در هفته گذشته عملکرد مثبتی داشته است.
این صندوق با کسب بازدهی ۱۷.۲ درصدی در هفته گذشته و همچنین با احتساب جذب ۴۵۰ میلیارد ریال منابع مالی جدید در قالب صدور واحد‌های سرمایه گذاری، به ارزش ۸ هزار و ۱۳۹ میلیارد ریال رسیده است.

بازدهی ۳۷۵ درصدی سالانه/
در جدول زیر بازدهی صندوق بر اساس بازه‌های زمانی هفته، ماه و سال گذشته ارائه شده است. بازدهی هفتگی صندوق بیشترین بازدهی محقق شده در بین صندوق‌های سهامی محسوب می‌شود. همچنین بازدهی ۳۷۵ درصدی سالیانه این صندوق، معادل و نزدیک به میانگین بازدهی سایر صندوق‌ها است.

بازدهی ۳۷۵ درصدی سالانه/
ترکیب دارایی‌های صندوق بر اساس آخرین اطلاعات مندرج در وب سایت این صندوق شامل ۸۵ درصد سهام و حق تقدم شرکت ها، ۱۳.۵ درصد سپرده بانکی و ۱.۵ درصد نیز سایر دارایی‌ها است.
در جدول زیر صنایع اصلی تحت سرمایه گذاری این صندوق در بخش سهام و حق تقدم شرکت‌ها ارائه شده است. در حدود دو سوم از منابع مالی صندوق در سهام شرکت‌های مربوط به ۶ صنعت زیر سرمایه گذاری شده است.

بازدهی ۳۷۵ درصدی سالانه/
همچنین در جدول زیر شرکت‌های اصلی تحت سرمایه گذاری این صندوق که اطلاعات آن از آخرین صورت وضعیت پرتفوی افشا شده این صندوق استخراج شده، ارائه شده است. لازم به ذکر است که آخرین صورت وضعیت پرتفوی افشا شده این صندوق مربوط به پایان مرداد ماه سال جاری است و به طور قطع در این بازه زمانی شاهد تغییراتی در صورت وضعیت این صندوق بوده ایم.
بازدهی ۳۷۵ درصدی سالانه/
بازدهی ۳۷۵ درصدی سالانه/
اشتراک گذاری :
ارسال نظر