بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷
بازدهی سالانه این صندوق چنگی به دل نمی‌زند.
کد خبر : ۲۲۷۶۶۲
تمرکز سرمایه‌گذاری

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس‌نیوز، صندوق سرمایه گذاری آوای سهام کیان که از صندوق‌های سهامی محسوب می‌گردد، در هفته گذشته با خروج ۴۰۰ میلیارد ریالی منابع مالی مواجه شده است.
به این ترتیب ارزش خالص دارایی‌های این صندوق با احتساب بازدهی ۱۳.۸ درصدی در هفته گذشته، به ۶ هزار و ۵۰۳ میلیارد ریال رسیده است.

تمرکز سرمایه‌گذاری
در جدول زیر بازدهی صندوق بر اساس بازه‌های زمانی هفته، ماه و سال گذشته ارائه شده است.
علی رغم کسب بازدهی هفتگی مطلوب این صندوق، بازدهی سالیانه این صندوق همچنان نسبت به بازدهی متوسط سایر صندوق‌های مشابه کمتر است. لازم به ذکر است که میانگین بازدهی سالیانه این صندوق‌ها معادل ۳۸۰ درصد است.

تمرکز سرمایه‌گذاری
ترکیب دارایی‌های صندوق بر اساس آخرین اطلاعات مندرج در وب سایت این صندوق شامل ۹۳.۲ درصد سهام و حق تقدم شرکت‌ها و ۶.۸ درصد نیز سایر دارایی‌ها است.
در جدول زیر صنایع اصلی تحت سرمایه گذاری این صندوق در بخش سهام و حق تقدم شرکت‌ها ارائه شده است. در حدود ۹۰ درصد از منابع مالی صندوق در سهام شرکت‌های مربوط به ۵ صنعت زیر سرمایه گذاری شده است.
تمرکز سرمایه‌گذاری
همچنین در جدول زیر شرکت‌های اصلی تحت سرمایه گذاری این صندوق که اطلاعات آن از آخرین صورت وضعیت پرتفوی افشا شده این صندوق استخراج شده، ارائه شده است. لازم به ذکر است که آخرین صورت وضعیت پرتفوی افشا شده این صندوق مربوط به پایان مرداد ماه سال جاری است و به طور قطع در این بازه زمانی شاهد تغییراتی در صورت وضعیت این صندوق بوده ایم.
تمرکز سرمایه‌گذاری
تمرکز سرمایه‌گذاری
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
نگاهی به عملکرد صندوق کارگزاری بانک تجارت؛

بازدهی منفی ۱۰ درصدی در ماه گذشته/ منتشر نشود

گزارش هفتگی صندوق‌های سرمایه گذاری در سهام؛

بازدهی منفی ۵درصدی و خروج سرمایه

ارسال نظر