بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰
"سپ" افزایش ۶۶ درصدی سود خالص یکساله خود را به همراه سرمایه ۳ هزار میلیاردی به ثبت رساند.
کد خبر : ۲۲۷۷۴۸

 

۳۹ درصد افزایش درآمد عملیاتی به نسبت دوره مشابه در سال گذشته

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش در گزارش و اطلاعات میاندوره‌ای ۶ ماهه منتهی به (حسابرسی شده) ۹۹.۰۳.۳۱، میزان سود خالص خود را مبلغی بالغ بر ۱.۴۹۶ میلیارد ریال به ثبت رسانده که در این میان "سپ" در مقایسه با دوره مشابه خود در سال گذشته به میزان ۶۶ درصد رشد را در پی داشته است.

بر پایه این گزارش شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش میزان درآمد عملیاتی برابر با مبلغی حدوداً ۱۰.۶۷۷ میلیارد ریال را داشته که به نسبت دوره ۶ ماهه سال گذشته ۳۹ درصد رشد را در کارنامه خود ثبت کرده است.

همچنین "سپ" میزان سود پایه هر سهم خود را ۴۹۹ ریال به سامانه کدال ارائه کرده که ۶۵ درصد افزایش سود را برای سهامداران خود به ارمغان آورده و همچنین میزان سرمایه ثبت شده این شرکت ۳.۰۰۰.۰۰۰ میلیارد ریال به ثبت رسیده است.

۳۹ درصد افزایش درآمد عملیاتی به نسبت دوره مشابه در سال گذشته

همانطور که در نمودار زیر نظاره می‌کنید میزان درآمد شناسایی شده "سپ" در ۵ ماهه ابتدایی سال جاری روندی افزایش را طی کرده است.

این شرکت اسفند ماه ۹۸ را با میزان درآمد ۱.۹۷۷ میلیارد ریالی به پایان رساند و سال جدید را با کاهش ۸۳۶.۵۶۷ میلیون ریالی شروع کرد و در ادامه روند صعودی خود را آغاز کرده و تا به اینجا، تابستان خود را با سیر صعودی سپری کرده است.

۳۹ درصد افزایش درآمد عملیاتی به نسبت دوره مشابه در سال گذشته

شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش در صورت وضعیت مالی خود در این دوره میزان سود انباشته را مبلغ ۳.۶۰۴ میلیارد ریال به ثبت رسانده که به نسبت دوره مشابه در سال گذشته ۳۳ درصد افزایش را در کارنامه شرکت خود تثبیت کرده اند.

۳۹ درصد افزایش درآمد عملیاتی به نسبت دوره مشابه در سال گذشته

در پی این گزارش میزان دارایی‌های جاری "سپ" در ۶ ماهه منتهی به ۹۹.۰۳.۳۱، مبلغ ۵.۹۸۱ میلیارد ریال گزارش شده که مجموع این دارایی‌ها در قیاس با بازه زمانی مشابه در سال گذشته ۴۲ درصد رشد را به همراه داشته است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر