بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۷
به داستان شهر عجایب دیروز پالایشی‌ها اگر ورود نکنیم، این هست سندی دیگر از سفارش‌های خاص آقای ناظر خواب‌آلو ...
کد خبر : ۲۲۷۷۸۷

به گزارش بورس‌نیوز، درحالی که بازارسرمایه نیازمند شفافیت بوده گویا ارکان بازار کماکان به‌اندازه پولی که به بازار تزریق شد، بزرگ‌نشدند و زیرساخت‌های خود را گسترش ندادند.
شاید تنها دلیل خواب ماندن ناظر بازار از سفارش‌ها دانه‌ای و البته به سخره‌گرفتن حقیقی‌ها توسط حقوقی‌ها این بی ارادگی ناظر باشد.

به داستان شهر عجایب دیروز پالایشی‌ها اگر ورود نکنیم، این هست سندی دیگر از سفارش‌های خاص آقای ناظر خواب‌آلو ...

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

بازگشایی سلیقه‌ای ممنوع

مدیر نظارت بر ناشران در گفت‌وگو با بورس نیوز: ‌

ادامه ابهام در زمان بازگشایی غول‌ها ...

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۱
اشکال سفارشهای دانه ای دقیقا چیست ؟ آیا خلاف قانون است ؟ آیا مشکلی ایجاد میکند ؟. این همه حساسیت روی این قضیه برای چیست ؟؟؟
جواد
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۶
سلام من چندتا سند دارم از بازار بورس که اصولا صاحبان نفوذ می‌توانند در بازار آنلاین بورس یک کد کاربر بتواند یک کد + کد بدهد یا سهام را به نرخ بالا ببرد یا که سهام را به نرخ پایین ببرد مثلا دو روز پیش چندتا از کدهای کاربر در سهام دارا یکم توانستند قیمت سهام را از 25 هزار با حجم یک دانه سهام را به قیمت 19 هزار برسانند !؟ البته چندروز پیش در اخبار رادیویی ساعت دو که خبرنگار از او پرسید که چرا چندتا از کاربران آنلاین در بورس کد به کد کردند و توانستند سهام را به قیمت پایین برسانند گفت دروغ است . رئیس سازمان بورس گفت که کسی تا الان نتوانسته همچنین کاری بکند اگر کسی مدرک در مورد این کد به کد دارد بیاد سازمان و اگر هم نتواند ادعای کد به کد را ثابت کند به مراجع قضایی از او شکایت می کنیم و ادعای شرف میکنیم ؟ ولی جناب آقای قالیباف اصل اگر این مدرک که یک کاربر یا که چندتا کاربر در سهام بتواند در یک سهم یک دانه به دانه قیمت پایین یا بالا بدهند شما در مورد این اگر این ادعا میکند شما چه پاداشی به او میدهی که ثابت کند ؟؟؟؟
که شما میگوئید اگر نتواند ثابت کند شکایت میکنید ؟؟
مدرک من عکسهای است که از نماد دارا یکم گرفتم که یک یا که چندتا کاربر سهام دارا یکم یک دانه یا که پنج دانه یا که هشت دانه + یازده دانه حجم واضح است در مورد این چه میگویید هر موقع خواستید عکسها حاضر است