بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲
لابی نمایندگان بوشهر برای انتصاب یک هم استانی خود بر مدیریت یکی از بزرگترین پتروشیمی pvc ساز کشور در ماهشهر بر همتایان خوزستانی چربید.
کد خبر : ۲۲۷۸۵۷

لابی نمایندگان بوشهر در مجلس بر خوزستانی‌ها چربید/سینه چاکان کمیسیون انرژی کجایند؟


به گزارش بورس نیوز، با توجه به مخالفت نمایندگان استان خوزستان (طبق شنیده‌ها بوده و تا کنون هیچ یک از نمایندگان خوزستان در مجلس نسبت به این انتصاب عکس العملی نشان نداده اند) به انتصاب مدیرعامل پتروشیمی غدیر در بندرماهشهر، اما حکم بهمن بهزادی از سوی مدیر عامل هلدینگ تاپیکو امضا شد.

بهمن بهزادی مدیرعامل سابق پتروشیمی فناوران که در خرداد ۹۷ با استناد به گزارش های رسانه‌ای از سوی محمود مخدومی مدیرعامل هلدینگ تاپیکو از مدیریت در این هلدینگ عزل شده بود، اکنون با گذشت حدود ۲ سال و توصیه‌های نمایندگان بوشهری مجلس مجددا از سوی همان مدیری که او را عزل کرده بود (محمود مخدومی) به عنوان مدیرعامل پتروشیمی غدیر منصوب شد!

اینگونه رفتار‌های دوگانه از سوی مدیرعامل هلدینگ تاپیکو یا گویای اشتباه در برکناری بهزادی است یا نشان از رفتن زیر فشار افراد ذی‌نفوذ‌ی دارد که در هر صورت او را از وجاهت مدیریت ساقط می‌کند.

در گزارش‌های چند روز گذشته برخی رسانه‌ها عنوان شد، باتوجه به اینکه بهمن بهزادی از همشهریان سالاری مدیر بوشهری سازمان تامین‌اجتماعی است با حمایت‌های نمایندگان استان بوشهر به عنوان مدیرعامل پتروشیمی غدیر از PVC سازان بزرگ کشور در منطقه ویژه پتروشیمی ماهشهر منصوب می‌شود، که یا نمایندگان خوزستان از این موضوع همچنان بی اطلاع هستند، یا لابی نمایندگان بوشهر برای انتصاب یک هم استانی خود بر همتایان خوزستانی چربیده است. (در ادوار مختلف مجلس و همین دوره یازدهم نمایندگان خوزستان رقابت بسیار سختی برای حضور در کمیسیون انرزی مجلس دارند که تا کنون آنطور که باید و شاید به نفع این استان صاحب نفت، گاز و صنایع پتروشیمی نبوده است)

لازم به توضیح است، پتروشیمی غدیر وابسته به هلدینگ تاپیکو از زیرمجموعه‌های شستا (سازمان تامین اجتماعی) به شمار می‌آید.

منبع: سایر رسانه ها

اشتراک گذاری :
ارسال نظر