بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۱
قائم مقام مدیرعامل سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش به همراه جمعی از مدیران ارشد سازمان فروش سایپا و شرکت سایپا یدک از چند نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا بازدید داشت و از نزدیک در جریان فعالیت‌های آن‌ها قرار گرفت.
کد خبر : ۲۲۷۸۶۶

به گزارش بورس نیوز، مجید باقری در حاشیه این بازدید با بیان اینکه شبکه نمایندگی‌های گروه خودروسازی سایپا در سراسر کشور، شرکای تجاری و سفیران این گروه خودروسازی به شمار می‌روند، گفت: این شبکه در تعامل با مشتریان، تمامی رویه‌ها و بخشنامه‌های شرکت سایپا را به صورت مویرگی در اختیار مردم قرار می‌دهد؛ بنابراین نوع فعالیت، افزایش بهره‌وری و شفافیت آن‌ها در ارتباط با مشتریان برای مدیریت ارشد سایپا از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی تصریح کرد: تیم‌های تخصصی که شامل حوزه‌های گوناگون سایپا اعم از نظارت، بازرسی، حراست و کارشناسان فروش و خدمات پس از فروش است به صورت دائم در حال کنترل فعالیت شبکه نمایندگی‌ها هستند و بر اساس فرآیند‌هایی که از قبل تهیه شده موارد را پیگیری می‌کنند.

باقری با اشاره به افزایش بازدید‌های میدانی مدیران ارشد از شبکه نمایندگی‌ها افزود: هدف از این بازدید‌ها در ابتدا تقدیر و تشکر از فعالیت و تلاشی است که نمایندگان گروه سایپا در حوزه کسب و کار انجام می‌دهند، چرا که عملکرد آن‌ها باعث ارتقاء برند سایپا و افزایش رضایت‌مندی مشتریان خواهد شد. علاوه بر این، افزایش نظارت‌ها بر عملکرد اجرایی شبکه نمایندگی‌ها در راستای شفافیت ارتباط با مشتریان و ارتقاء رضایتمندی برای مشتریان عزیز خانواده بزرگ سایپا انجام می‌شود.

قائم مقام مدیرعامل سایپا افزود: با توجه به التهابات کاذبی که در بازار خودرو کشور شاهد هستیم، مدیریت ارشد سایپا به دنبال آن است که اطمینان حاصل شود که نمایندگی‌های گروه سایپا در حوزه خرید و فروش خودرو به صورت آزاد و خارج از شبکه و دستورالعمل‌ها و ضوابط اعلامی دخل و تصرفی نداشته باشند و آرامش در بازار خودرو حاکم شود.

باقری ادامه داد: نمایندگی‌های گروه خودروسازی سایپا موظفند طبق بخشنامه و ضوابط سایپا و با قیمت‌های مصوب نسبت به ثبت نام مشتریان جهت خرید خودرو اقدام کنند که در صورت مشاهده موارد مغایر با این ضوابط، برخورد قاطع و جدی در انتظار متخلفین خواهد بود.

وی افزود: البته خوشبختانه این بازدید‌ها موید این است که اکثریت قریب به اتفاق نمایندگی‌های گروه سایپا با پایبندی به بخشنامه‌های صادر شده از طرف گروه سایپا در حال فعالیت هستند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
"پراید" همچنان در صف‌فروش ایستاده؛

"خساپا" با تیبا رخ‌نمایی کرد/ رشد ۴۳درصدی درآمدها

"پراید" همچنان در صف‌فروش ایستاده؛

"خساپا" با تیبا رخ‌نمایی کرد/ رشد ۴۳درصدی درآمدها

ارسال نظر