بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
میزان فروش محصولات این داروساز در مردادماه به نسبت ماه گذشته، ۶۰ درصد کاهش را به ثبت رساند.
کد خبر : ۲۲۷۹۳۸

روند نزولی تولید آمپول در ۵ ماهه ابتدایی سال جاری

 

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت صنعتی کیمیدارو "دکیمی" در گزارش فعالیت ماهانه خود منتهی به ۹۹.۰۵.۰۱، میزان درآمد حاصل شده خود از فروش داخلی و برگشت از فروش محصولات شرکت خود را مبلغی بالغ بر ۱۲۱.۲۹۲ میلیارد ریال به ثبت رسانده است.

"دکیمی" در مقایسه با دوره مشابه خود در سال گذشته، با کاهش حدودا ۲۲درصدی درآمد حاصل شده از فروش محصولات شرکت خود مواجه بوده و قابل ذکر است که این درآمد در قیاس با تیرماه ۹۹ به میزان ۳۹درصد نزول روبه‌رو بوده است.

روند نزولی تولید آمپول در ۵ ماهه ابتدایی سال جاری

بر اساس این گزارش، شرکت صنعتی کیمیدارو در مرداد ماه ۹۹ بیشترین محصول تولیدی در بین سبد تولیدات این شرکت را «آمپول» و «قطره» با مقدار ۸۰۴.۷۱۸ عدد تشکیل می‌دهند و همچنین میزان فروش محصولات در این دوره ماهانه مجموعاً به مقدار ۹۲۹.۱۳۱ عدد بوده که به نسبت ماه گذشته خود ۶۰ درصد کاهش را به ثبت رسانده است.

روند نزولی تولید آمپول در ۵ ماهه ابتدایی سال جاری

همانطور که در نمودار بالا مشاهده می‌کنید، "دکیمی" اسفندماه را با ۱.۲۸۵.۷۸۵عدد "محصولات تولید شده سال ۹۸" را به پایان رساند اما؛ تولید در سال جاری با کاهش حدودی ۱۷۶هزار عددی همراه شد و شاید در برهه‌ای که این شرکت می‌توانست در دوران موج نخست کرونا محصولاتی را تولید کند که مفید بر خدمات در بخش‌های درمانی باشد، اتفاقا روند فروردین‌ماه نزولی بود و البته، این اردیبهشت‌ماه بود که جبران نرخ فروش‌ها را زد.

شرکت صنعتی کیمیدارو در اردیبهشت‌ماه از مقدار تولیدات خود در پایان سال گذشته هم فراتر رفت تا شاهد یکباره روند صعودی در شاخص این شرکت باشیم ولی با آغاز فصل تابستان مجدد سیر نزولی به چارت‌های این شرکت بازگشت و روند نزولی تولیدات در این شرکت به ثبت رسید.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر