بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۸۸ - ۰۹:۴۱
با تحلیل تکنیکال شاخص های MSCI پیش بینی شد :

عملکرد بهتر بورس های عربی

بر اساس پیش بینی یکی از مدیران ارشد سرمایه گذاری شرکت سرمایه گزاری Invest AD ابوظبی ، بورس های خاورمیانه از ماه جاری میلادی عملکردی بهتر از سایر بازارها در اقتصاد های نوظهور را به نمایش خواهند گذاشت .
کد خبر : ۲۲۷۹۹

گروه بین المل بورس نیوز ؛ بر اساس پیش بینی یکی از مدیران ارشد سرمایه گذاری شرکت سرمایه گزاری Invest AD ابوظبی ، بورس های خاورمیانه از ماه جاری میلادی عملکردی بهتر از سایر بازارها در اقتصاد های نوظهور را به نمایش خواهند گذاشت .

اکسل کیبار ، یکی از مدیران ارشد سرمایه گذاری شرکت Invest AD با اعلام این خبر اضافه کرد که نسبت شاخص MSCI بورس های عربی در برابر قیمت های بالای نفت خام از الگویی چرخشی پیروی می کند که همین امر نشان دهنده توان عملکرد بهتر این بورس ها نسبت به سایر بازار های نوظهور می باشد.

به عقیده وی بررسی تکنیکال این شاخص در برابر شاخص MSCI بازار های نوظهور نشان می دهد که بورس های عربی در ماههای اگوست و سپتامبر عملکردی بهتر از بورس های سایر اقتصاد های نوظهور را تجربه خواهند کرد .

طبق تحلیل کیبار ، نرخ های عملکرد شاخص MSCI بورس های عربی در برابر شاخص های MSCI جهانی و MSCI بازار های نوظهور از یک رفتار چرخشی با فاز تأخیری 9 ماهه پیروی می کنند . بر این اساس در حالی که شاخص MSCI بورس های عربی در ابتدای سال جاری عملکردی بهتر از دو شاخص مذکور را تجربه کرده ، انتظار می رودکه در ماه جاری و ماه سپتامبر نیز دوباره این عملکرد مثبت را به ثبت رساند .

اشتراک گذاری :
ارسال نظر