بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲
۳۴درصد رشد در ثبت حق بیمه صادر این شرکت بیمه‌ای دیده شد؛

۲۶درصد افزایش هزینه خسارت پرداختی "اتکام"/ رشد قابل توجه بیمه آتش‌سوزی

"اتکام" بیشترین حق بیمه را برای «آتش سوزی» و «مسئولیت» صادر کرده است.
کد خبر : ۲۲۸۱۵۶

 

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت بیمه اتکایی امین "اتکام" در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به ۹۹.۰۶.۳۱، میزان حق بیمه صادر شده برای بیمه شوندگان زیر نظر شرکت خود را مبلغ بالغ بر ۹۱.۸۳۵ میلیون ریال ثبت کرده که در این بین بیشترین حق بیمه را برای «آتش سوزی» و «مسئولیت» صادر کرده است.

"اتکام" به نسبت دوره مشابه در سال گذشته ۳۴درصد رشد در ثبت حق بیمه صادر شده داشته و همچنین در این ماه میزان خسارت پرداختی توسط این شرکت مبلغ ۷۰.۸۴۶ میلیون ریال به سامانه کدال ارائه شده و بیشترین میزان خسارتی که پرداخت شده در بخش «مسئولیت» و «مهندسی» بوده و همنیطور شاهد ۲۶ درصد افزایش هزینه خسارت پرداختی به مشتریان خود به نسبت شهریور ماه سال گذشته بوده است.

بر پایه این گزارش، شرکت بیمه اتکایی امین در مدت ۶ ماهه ابتدایی سال جاری در بخش حق بیمه صادر شده مبلغ ۱.۰۷۳.۱۴۷ میلیون ریال بیمه صادر کرده و در بخش خسارت‌های پرداختنی مبلغی بالغ بر ۴۵۰.۶۴۷ میلیون ریال خسارت به بیمه شدگان پرداخت کرده ضمن آنکه این دو بخش به ترتیب در مقایسه با ۶ ماهه ابتدایی سال گذشته ۳۴ و ۹۳ درصد افزایش را در پی داشته است.

طبق این گزارش نگاهی خواهیم داشته به نمودار بیشترین حق بیمه صادر شده در طول ۶ ماهه نخست سال جاری که چه روندی را گذرانده است؛

اشتراک گذاری :
ارسال نظر