بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۶
این معدنی کاهش نرخ را به ثبت رساند؛

در جا زدن نرخ‌های کنسانتره روی "فزرین"

کاهش چشمگیر ۵.۲ درصدی نرخ‌های فروش کنستانتره روی در مقایسه با مرداد ماه سال جاری مهمترین نکته گزارش منتشر شده این شرکت در سامانه کدال است.
کد خبر : ۲۲۸۴۵۴

در جا زدن نرخ‌های کنسانتره روی در ماه گذشته

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، پس از افت در حدود ۴۲ درصدی قیمت سهام شرکت زرین معدن آسیا در ماه اخیر و البته تحقق سود ناچیز ۱۳۳ ریالی به ازای هر سهم به ازای هر سهم در گزارش سه ماهه حسابرسی نشده، گزارش شهریور ماه این شرکت کاهش نرخ‌های فروش کنسانتره روی را در مقایسه با مرداد ماه نشان می‌دهد که در نوع خود جالب توجه است.

در جا زدن نرخ‌های کنسانتره روی در ماه گذشته

همانگونه که در جدول فوق نیز مشاهده می‌شود کاهش چشمگیر ۵.۲ درصدی نرخ‌های فروش کنستانتره روی در مقایسه با مرداد ماه سال جاری مهمترین نکته گزارش منتشر شده این شرکت در سامانه کدال است.

در مجموع این شرکت در پایان ۶ ماهه سال مالی ۱۳۹۹، بیش از ۱.۳۷۸ میلیارد ریال درآمد حاصل از فروش را ثبت کرد که در مقایسه با فروش ۶ ماهه سال مالی گذشته با رشد چشمگیر و در حدود ۱۰۵ درصدی مواجه شده است.

باید منتظر ماند و دید آیا این شرکت در ماه‌های آتی خواهد توانست صورت‌های مالی مناسبی را در میان مدت و انتهای سال منتشر کند و یا با توجه به عملکرد ضعیف سه ماهه این شرکت شاهد خروج سرمایه گذاران از این نماد خواهد بود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر