مدیرعامل شرکت بورس تهران در گفتوگو با بورس نیوز:
بازگشایی "شستا" در انتظار بازارگردان
مدیرعامل شرکت بورس تهران با بیان اینکه زمانی برای بازگشایی " شستا" نمیتوان اعلام کرد، گفت: به دنبال آوردن بازارگردان برای این سهم هستیم.

علی صحرایی در گفتوگو با بورس نیوز درباره بازگشایی "شستا" اظهار کرد: زمان بازگشایی فرا برسد از طریق سامانه اعلام میشود.
مدیرعامل شرکت بورس تهران افزود: به دنبال آوردن بازارگردان برای این سهم هستیم تا همراه با نقدشوندگی باشد.
وی گفت: در حال حاضر زمانی برای بازگشایی نمیتوانم اعلام کنم.
گفتنی است؛ بیش از دو هفته کاری از بسته شدن نماد " شستا " در بازار سرمایه میگذرد و بسیاری از سهامدارن در انتظار بازگشایی این سهم هستند.
گزارش خطا
0 پسندیدم
برچسب ها :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
مدیر نظارت بر ناشران در گفتوگو با بورس نیوز:
ادامه ابهام در زمان بازگشایی غولها ... فرار از پاسخگویی حربه مسئولان بورس به مطالبات سهامداران؛
غولهای بازار سرمایه چه زمانی بازگشایی میشوند معاون بازار شرکت بورس:
این هفته عرضه اولیه نداریم کارشناس بازار سرمایه در گفتوگو با بورس نیوز تاکید کرد:
بازگشایی سلیقهای ممنوع مدیر نظارت بر ناشران در گفتوگو با بورس نیوز:
ادامه ابهام در زمان بازگشایی غولها ... فرار از پاسخگویی حربه مسئولان بورس به مطالبات سهامداران؛
غولهای بازار سرمایه چه زمانی بازگشایی میشوند معاون بازار شرکت بورس:
این هفته عرضه اولیه نداریم کارشناس بازار سرمایه در گفتوگو با بورس نیوز تاکید کرد:
بازگشایی سلیقهای ممنوع ارسال نظر
نظرات بینندگان
ویدئو
بیشتر اخبار روز
خبرنامه
#مرگ بر آمریکا و لعنت بر بی تدبیر
#تَکرار بی تَکرار
#بورس بی صاحب
هر کس با محاکمه دولت و بورس موافق است ، مثبت بزنه ....
کمی صبر داشته باشیم، وقتی یک مربی فوتبال در شرایط سخت تصمیم گیری میکند، تماشاچی ها اگر وفادار هستن باید به تیم خود خوش بین باشن و تلاش آنها را ببینند، نه نتیجه را تا موفقیت تیم را در طولانی مدت ببینند
چرا با مطالعه وارد بورس نشدیم که حالا همه را مقصر میدانیم جز خودمان؟
وقتی بورس رشد کنه، از چه کسی تشکر میکنیم؟
حتما از هوش و زکاوت خودمان هست.
بادکنک بورس شده
بادکنک بورس شده