بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰
مدیرعامل شرکت بورس تهران در گفت‌وگو با بورس نیوز:

بازگشایی "شستا" در انتظار بازارگردان

مدیرعامل شرکت بورس تهران با بیان اینکه زمانی برای بازگشایی " شستا" نمی‌توان اعلام کرد، گفت: به دنبال آوردن بازارگردان برای این سهم هستیم.
کد خبر : ۲۲۸۵۱۵

بازگشایی

علی صحرایی در گفت‌وگو با بورس نیوز درباره بازگشایی "شستا" اظهار کرد: زمان بازگشایی فرا برسد از طریق سامانه اعلام می‌شود.
مدیرعامل شرکت بورس تهران افزود: به دنبال آوردن بازارگردان برای این سهم هستیم تا همراه با نقدشوندگی باشد.
وی گفت: در حال حاضر زمانی برای بازگشایی نمی‌توانم اعلام کنم.
گفتنی است؛ بیش از دو هفته کاری از بسته شدن نماد " شستا " در بازار سرمایه می‌گذرد و بسیاری از سهامدارن در انتظار بازگشایی این سهم هستند.

اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
مدیر نظارت بر ناشران در گفت‌وگو با بورس نیوز: ‌
ادامه ابهام در زمان بازگشایی غول‌ها ...
فرار از پاسخگویی حربه مسئولان بورس به مطالبات سهامداران؛
غول‌های بازار سرمایه چه زمانی بازگشایی می‌شوند
معاون بازار شرکت بورس:
این هفته عرضه اولیه نداریم
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:
بازگشایی سلیقه‌ای ممنوع
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
شما ک تونستی بارئیس سازمان مصاحبه کنی چرا سوالای مهمتر و چالشی تری نپرسیدی ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
فک کنم خودش شستا داره ، بسته که منفی نخوره ،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
چیه نبال مفت خریدن هستی ؟ باز نشه که بهتره حداقل دارائی مردم دود نمیشه
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
#محاکمه رئیس دولت
#مرگ بر آمریکا و لعنت بر بی تدبیر
#تَکرار بی تَکرار
#بورس بی صاحب
هر کس با محاکمه دولت و بورس موافق است ، مثبت بزنه ....
ناشناس
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
چند روز دیگه که ان شا الله بورس رشدش شروع میشه آن وقت بازهم میگویید رییس دولت مقصر بوده؟
کمی صبر داشته باشیم، وقتی یک مربی فوتبال در شرایط سخت تصمیم گیری میکند، تماشاچی ها اگر وفادار هستن باید به تیم خود خوش بین باشن و تلاش آنها را ببینند، نه نتیجه را تا موفقیت تیم را در طولانی مدت ببینند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
ماسکش سه لایه ا ست؟ ، از کدام شرکت بورسی خریدی؟ یک سوال پرسیدی؟ این همه چرا و چرا... مدیران این مرزو بوم بی لیاقتا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
تغییر این تیم مدیریتی بیکفایت و فشل تنها راه بازگشت امید به نگاه نگران سهامداران.
انصاف
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
چرا ما مردم عادت کردیم، دیگران برای ما کار ی انجام دهند؟
چرا با مطالعه وارد بورس نشدیم که حالا همه را مقصر میدانیم جز خودمان؟
وقتی بورس رشد کنه، از چه کسی تشکر میکنیم؟
حتما از هوش و زکاوت خودمان هست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
چون می دونن شستا به محض بازگشایی تا دوهزار تومن اصلاح میکنه
بادکنک بورس شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
چون می دونن شستا به محض بازگشایی تا دوهزار تومن اصلاح میکنه
بادکنک بورس شده