بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱
کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار دوره‌های تخصصی در سطح کارشناسی ارشد در رشته‌های مدیریت مالی (Finance) و مدیریت کسب و کار (MBA) در محل دانشگاه دولتی استان بریتیش کلمبیا کانادا و دکتری غیرحضوری در رشته مدیریت مالی PhD in Finance در دانشگاه قبرس شمالی نموده است.
کد خبر : ۲۲۸۵۴۵

دوره‌های تخصصی رشته‌های مدیریت مالی و مدیریت کسب و کار برگزار می‌شود

به گزارش بورس نیوز، کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار با همکاری شرکت مدیریت ارتباطات صنعت آتی پارس در راستای سلسله برنامه‌های علمی "بازار سرمایه بین‌الملل" برای اولین بار مبادرت به ارائه دوره‌های تخصصی در سطح کارشناسی ارشد در رشته‌های مدیریت مالی (Finance) و مدیریت کسب و کار (MBA) در محل دانشگاه دولتی استان بریتیش کلمبیا کانادا و دکتری غیرحضوری در رشته مدیریت مالی PhD in Finance در دانشگاه قبرس شمالی نموده است.

هدف از این برنامه آموزشی، تربیت نیرو‌های تخصصی حرفه‌ای در حوزۀ بین‌الملل مالی و یا مدیریت کسب و کار به منظور ارتقاء دانش حرفه‌ای مالی علمی و کاربردی بین‌الملل در بازار سرمایه کشور در سطح عالیه و کمک به توسعه بسترسازی فعالیت‌های حرفه‌ای بین‌المللی در بازار پر ظرفیت سرمایه کشور می‌باشد.

• دورۀ دکتری غیر حضوری مدیریت مالی PhD in Finance
• دورۀ کارشناسی ارشد مدیریت مالی Post Baccalaureate in Finance
• دورۀ کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار Master of Business Administration

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۹-۰۲۱۲۲۳۶۰۰۳۵ تماس حاصل نموده و یا به سایت آموزشی کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار به لینک‌های زیر مراجعه فرمایند:

https://sts.seba.ir/CourseDetails.aspx?.id=2367

https://sts.seba.ir/CourseDetails.aspx?.id=2302

 

اشتراک گذاری :
ارسال نظر