تعداد بازدید : ۱۷۰
کد خبر : ۲۲۸۵۵۰
کسب سه جام در ارزیابی خدمات پس از فروش؛
۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸
در آخرین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران مربوط به سال ۹۸، در بین خودروسازان گروه بهمن، شرکت بهمن دیزل و سیباموتور به ترتیب مقام اول و سوم در بین خودرو‌های تجاری و شرکت بهمن موتور مقام دوم کسب کردند. این ارزیابی در حوزه‌های وضعیت سیستم خدمات پس از فروش، وضعیت تعمیرگاه‌های مجاز، رضایتمندی مشتریان، کارایی نمایندگی‌ها و رضایت نمایندگی‌های مجاز از شرکت عرضه کننده خودرو بوده است.

به گزارش بورس نیوز، رضا نیکو نماینده شرکت بهمن موتور در استان فارس با اشاره به تغییرات مثبت و روند رو به رشد خدمات پس از فروش پس از فروش گروه بهمن پس از خصوصی سازی گفت: حضور نیرو‌های آموزش‌دیده و با تجربه، استانداردسازی نمایندگی‌ها که از دو سال پیش آغاز شده و هنوز این روند ادامه دار است، تامین به موقع قطعات یدکی، استفاده از تجهیزات مناسب و به روز و... سبب شده تا بهمن موتور مقام دوم در نتایج ارزیابی خدمات پس از فروش سال ۹۸ حوزه خودرو‌های سبک را کسب نماید. همچنین گروه بهمن همیشه به آموزش اعتقاد و باور دارد و بدین منظور به طور منظم با برگزاری دوره‌های حضوری و برخط در زمینه‌های متفاوت از جمله سفارش گذاری، فرآیند‌ها و... برای نمایندگان، تاثیر بسزایی در کسب این رتبه داشته است و توانسته در دو سال اخیر مقام نخست را در این خصوص کسب کند.
حسین احمدی نماینده شرکت بهمن دیزل در استان فارس که در سال ۹۶ و ۹۷ رتبه نخست نمایندگان حوزه خودرو‌های سنگین را به خود اختصاص داده است، در خصوص سفارش گذاری و نحوه تامین قطعه به عنوان یکی از آیتم‌های مورد ارزیابی خدمات پس از فروش اظهار کرد: قطعات و لوازم یدکی مورد نیاز خودرو‌های تولیدی در انبار‌های نمایندگان به طور کامل و میزان کافی موجود است و در صورت استفاده برای جایگزینی آن، گروه بهمن در سراسر کشور با زیرساختی ترکیبی از حمل و نقل هوایی و زمینی قطعات مورد نیاز را توزیع می‌کند و حداکثر زمان انتظار برای ارسال قطعات به دورترین نقاط کشور ۴۸ ساعت است. همچنین در نمایندگی‌ها تا جای ممکن سعی در تعمیر قطعات به جای تعویض آن داریم که مقرون به صرفه‌تر بوده و باعث افزایش رضایت مشتری می‌شود.
علیرضا جلالی نماینده شرکت بهمن موتور در استان گلستان گفت: سیاست کلان گروه بهمن مدیریت ارتباط با مشتری است و بالطبع نمایندگان هم از آن پیروی دارند. با هدف قراردادن افزایش رضایت، طرح پیگیری مشتریان یا فالوآپ را اجرا می‌کنیم؛ به صورتی که ظرف چند روز پس از ترخیص خودرو با مشتری تماس گرفته شده و در صورت وجود نقص یا سایر مشکلات، برای بررسی مجدد هماهنگی‌های لازم انجام می‌شود. علاوه بر آن نمایندگی‌ها از تجهیزات مناسب استفاده می‌کنند و به صورت منظم برای حفظ کیفیت خدمات بازنگری می‌شوند.
شایان ذکر است در سال‌های اخیر گروه بهمن با ارتقاء کیفی محصولات توجه ویژه ایی را نیز به بحث خدمات پس از فروش که شامل گسترش و ارتقاء شبکه خدمات، آموزش اثربخش پرسنل شبکه خدمات و تامین مناسب قطعات یدکی بوده تا رضایت و اطمینان خاطر را برای مشتریان خود به وجود بیاورد.

دیدگاه خود را بیان کنید
* نظر:
نام:
ایمیل:
گزارش مجامع

بانک دی، آنلاین مجمع برگزار می کند

مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک دی آنلاین برگزار می‌شود.

زمان مجمع ۲۴ شرکت مشخص شد

زمان مجمع فولاد مبارکه، پالایشگاه فرابورسی، دو بانک و ۲۱ شرکت مشخص شد
آخرین خبرها از وضعیت تولید محصولات جدید

آخرین خبرها از وضعیت تولید محصولات جدید

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت بهمن دیزل روز چهارشنبه هجدهم تیر با ٨٧.٣ درصد کل اعضاء سهامداران در سالن همایش شرکت بهمن موتور برگزار شد.
افزایش ۲۴ درصدی سود خالص

افزایش ۲۴ درصدی سود خالص "بفجر" در سال 97

مدیرعامل پتروشیمی فجر گفت: در پایان اسفند ماه سال گذشته، سود خالص این شرکت 734 میلیارد تومان بوده که این رقم حاکی از افزایش ۲۴ درصدی سود خالص این شرکت نسبت به سال مالی 96 است.
رشد 90 درصدی سود عملیاتی حسینا در سال 97

رشد 90 درصدی سود عملیاتی حسینا در سال 97

گزارش عملکرد هیات مدیره این شرکت در سال 97 نشان دهنده افزایش 90 درصدی سود عملیاتی حسینا در سال 97 است.
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: