بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱
مدیرعامل شرکت آسان سرمایه گستر ایرانیان در گفت‌وگو با بورس نیوز:

ارائه خدمات بی تو بی توسط " آی بی شاپ"

مدیرعامل شرکت آسان سرمایه گستر ایرانیان با بیان اینکه یکی از خدمات ویژه‌ای که در استان‌های مختلف خواهیم داشت خدمات بی تو بی است،گفت: در شعب سوپرمارکت مالی خدماتی که شرکت‌ها نیاز دارند مثل عرضه در بورس و ... خواهیم داشت.
کد خبر : ۲۲۸۶۴۳

ارائه خدمات بی تو بی توسط

میثم فدایی مدیرعامل شرکت آسان سرمایه گستر ایرانیان در گفت‌وگو با بورس‌نیوز اظهار کرد: ما دو صندوق درآمد ثابت با ضامن نقدشوندگی بانکی داریم که یکی ضامن نقدشوندگی بانک شهر و دیگری بانک توسعه صادرات است.

وی افزود: در شعب سوپرمارکت مالی ترکیبی خدمات سرمایه گذاری در قالب تامین مالی در سطح خوبی است، اما در سطح سرمایه گذاری ضمانت نقدشوندگی با دو بانک است؛ و صندوق گوهرنفیس و صندوق ثروت آفرین هم با ضمانت نقدشوندگی این دو بانک هستند.

مدیرعامل شرکت آسان سرمایه گستر ایرانیان گفت: یکی از خدمات ویژه‌ای که در استان‌های مختلف خواهیم داشت خدمات بی تو بی است، بسیاری از شرکت‌ها پرپتانسیل در استان‌هایی مثل مشهد و اصفهان بود که  دسترسی به شرکت‌های تامین سرمایه نداشتند، ما در شعب سوپرمارکت مالی خدماتی که شرکت‌ها نیاز دارند مثل عرضه در بورس و ... خواهیم داشت که به زودی وارد شعب سوپرمارکت مالی می‌شوند.

فدایی با بیان اینکه اصلی‌ترین ایده ما اولا توسعه شعب در تمام استان‌های پرپتانسیل است، خاطرنشان کرد: ما فارغ از اینکه شهر در کدام استان واقع شده اگر پتانسیل داشته باشد حتما سرمایه گذاری خواهیم کرد.

وی ادامه داد: دومین کار بحث حوزه بازاریابی بی تو سی است در این حوزه ما پلن‌های بازاریابی برای استان‌های مختلف متناسب با فرهنگ و جمعیت آن استان طراحی کردیم که هر کدام از سوپرمارکت‌های مالی با برنامه مارکتینگ آن استان تاسیس شوند، این گونه نیست که برنامه مشخصی برای هر سوپرمارکت مالی باشد، برای هر استانی برنامه مارکتینگ خاص آن استان را داریم.

مدیرعامل شرکت آسان سرمایه گستر ایرانیان بیان کرد: شرکت‌ها خدماتی که نیاز دارند خدمات تخصصی و کار عمیق است، به همه شعب آموزش می‌دهیم به عنوان نمونه در استان فارس اگر بخواهد در بورس پذیرش شود بدون نیاز مراجعه به تامین سرمایه تمدن در تهران به همان شعبه تامین سرمایه تمدن در شیراز مراجعه کند که این کار نیاز به آموزش دارد و ما به این حوزه ورود کردیم.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیر ارشد اجرایی "ای بی شاپ" در گفت‌وگو با بورس نیوز:

افتتاح شعب جدید سوپرمارکت مالی"ای بی شاپ"

مدیر عملیات "ای بی شاپ" در گفت‌وگو با بورس نیوز:

طراحی نرم افزار جدید برای مدیریت شعب " ای بی شاپ"

مدیرعامل شرکت آسان سرمایه گستر ایرانیان در گفت‌وگو با بورس نیوز:

۲ هدف پیش روی " آی بی شاپ"

مدیرعامل شرکت آسان سرمایه گستر ایرانیان در گفت‌وگو با بورس نیوز:

توسعه شعب آی بی شاپ در شهرهای مختلف

ارسال نظر