"اوان" ساختمان فروخت "آسیاتک" خرید
شرکت مبین وان کیش سهام شرکت آسیاتک را خرید.

به گزارش بورس نیوز، شرکت مبین وان کیش از انعقاد قرارداد خبر داد.
بر اساس این گزارش، این شرکت اعلام کرد، با توجه به فروش ساختمان دفتر تهران و در راستای تبدیل این دارایی به داراییهای مولد، این شرکت اقدام به خرید ۳ درصد از سهام شرکت انتقال دادههای آسیاتک (سهامی عام) درج شده در بازار دوم بورس اوراق بهادار خواهد کرد.

گزارش خطا
0 پسندیدم
اخبار مرتبط
ارسال نظر
ویدئو
بیشتر اخبار روز
خبرنامه