بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷
با شروع به کار سیستم احراز هویت الکترونیکی در اپلیکیشن آپ، گرفتن کد بورسی برای علاقه‌مندان به بازار سرمایه آسان‌تر از گذشته شد.
کد خبر : ۲۲۸۸۲۰


به گزارش بورس نیوز، در حالی که بار‌ها شاهد اوج‌گرفتن شیوع کرونا بوده‌ایم، برخورداری از شرایط احراز هویت الکترونیکی electronic know your customer که با ekyc در اکوسیستم شناخته می‌شود، امتیاز مهمی برای سوپر اَپ‌ها به‌شمار می‌رود. زیرا کاربران دیگر نیازی ندارند به طور مثال پس از ثبت نام سجام، برای احراز هویت به جدول بلندبالای نشانی کارگزاری‎ها نگاه بیندازند و یک آدرس را با محل کار یا زندگی خود وفق دهند.
در اپلیکیشن آپ که از ماه‌های گذشته، ثبت‌نام سجام امکان‌پذیر بود اکنون در صفحه دوم، گزینه‌ای به نام سجام و احرازهویت فعال است که کاربر صرفا در چند ثانیه می‌تواند کاری را انجام دهد که بدون این گزینه باید با صرف هزینه تردد، ایستادن در صف‌های طولانی و تحملِ ماندن در فضای بسته انجام می‌داد.
در احراز هویت الکترونیکی آپ، یوآیدی به عنوان پلتفرم نخست احراز هویت، همکاری دارد و هوش مصنوعی، مشخصات بیومتریک هر کاربر را ارزیابی، مقایسه و تایید می‌کند. به همین دلیل سرعت، دقت و مقیاس‌پذیری احراز و تایید هویت بهینه شده، هزینه‌های احراز و تایید هویت کاهش می‌یابد و مهم‌تر آنکه تهدیدات جدید کلاهبرداران در فضای مجازی کاهش چشمگیر می‌یابد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر