بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج و نیم عصر؛

"هسته" فردا را مرخصی رد کرد!

ساعت پنج‌ونیم عصر امروز نیم‌نگاهی دارد به هسته تلخ بادامی که سکنجبین را بر بازار کاهویی سهامداران تلخ می‌کند تا ...
کد خبر : ۲۲۹۰۱۵

به گزارش بورس‌نیوز، سخنگوی راه‌پله‌ها خبر آورده که شاید باردیگر هسته در گلوی اهالی خیابان دیدار، بپرد؛ البته نه امروز بلکه برای معاملات فردا!
تا باردیگر، روند معاملات به رنگ سبز کاهویی درآمد این هسته تلخ بود که وسط سکنجبین سهامداران افتاد و کام‌ها را تلخ کرد و کسی هم نیست که بپرسد در این پنجاه روز که نرخ سهم‌ها همچون برگ‌های پاییزی می‌ریخت و ابر بهاری در چشمان سهامداران رگبار می‌رفت، این هسته چرا به قرمزی‌ها پشت‌پا نمی‌زد!
واقعا سوال بزرگی است که افسار بازار در دست حقیقی‌ها می‌افتد، مشکلات هسته معاملات شروع می‌شود!

یک مرکز تخصصی و سکوت آقای اتمی
شاید تصورات جامعه و حتی انتظار‌ها و انتقاد‌ها از آقای عابربانک دولت که دریچه مخازن یارانه‌های ماهانه به فروش او وصل است، اینگونه پیش‌بینی می‌شد که با مجلس جدید با حاشیه‌هایی همراه باشد اما؛ این ساکن خیابان طالقانی که همیشه با پتروشیمی‌ها مخالف بوده گویا شانسش این وزیر زده، زیرا طبق همان تصورات یکی از سر سخت‌ترن مخالفان ژنرال کابینه گام به مجلس گذاشته بود، اما سکوت او برای خیلی از همکاران خود نیز سوال برانگیز شده و شاید ریشه این سکوت در مرکز تخصصی نفت، گاز و پتروشیمی کازرون تهفته باشد.

بدهکاری بیمه قارچی رکورد زد
یکی از بیمه‌هایی که زمانی بر سینه تیم آبی‌پوش سنگینی می‌کرد، پس از گذشت ۱۰ سال کماکان تعیین تکلیف و نحوه اسرتداد مبالغ مازاد دریافتی از بیمه‌گذاران خود را انجام نداده است.
حال باید دید این نکته افتخارآمیزی که کماکان در صورت‌های مالی این شرکت به چشم می‌آید، آیا طرف‌هایی که این مازاد را واریز کرده‌اند در قید حیات هستند یا خیر!

"دارا"یی که پتروشیمی‌ها را ندار کرد
طبق آخرین آمار‌ها پالایش زخمی بزرگ را بر پیکره پالایشی‌هایی وارد کرد که قرار بود خود او پرچمدار این نماد‌ها از سوی دولت باشد، اما اغلب سهامداران این پالایشی‌ها به‌واسطه حضور دارادوم یا همان پالایش، حداکثر ۳۶ و حداقل ۱۱ درصد در این سهم‌ها زیان دیده‌اند.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
دانش آموز
Iran, Islamic Republic of
چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۰
حالا که بعد از حداقل 60% ضرر حقیقی ها
و نوسانگیری سنگین حقوقی ها و دولتی ها بورس میخواهد نفسی تازه کند دوباره داستان هنگ کارگزاری ها !!! دوباره احتلال هسته !!! دوباره به بهانه‌های عجیب و غریب تایم بندی متفاوت.
بخاطر رضای خدا یک نفر جواب دهد چرا در این چند روز سقوط آزاد بورس ( گشایش اقتصادی جناب روحانی ) حتی یک دفعه هسته بورس و یا یک بار کارگزاری ها هنگ نکردند ؟ مگر زمانیکه می‌خواستیم قسمتی از سرمایه خودمان را از نابودی نجات دهیم .فقط حقوقی رانتخوار حجم مبنا را پر میکرد که مطمئن شوند سهام 5%منفی را میخوررند.