بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱
"پاکشو" در دوره ۶ماهه ابتدایی سال جاری میزان درآمد کسب شده خود را در قیاس با سال گذشته ۵۶درصد صعودی نشان داد.
کد خبر : ۲۲۹۰۶۶

بیشترین حجم درآمد شهریورماه را «فروش داخلی» تشکیل داده است.

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت گروه صنعتی پاکشو " پاکشو " در گزارش فعالیت ماهانه خود منتهی به شهریور سال جاری، مجموع درآمد‌های خود را از محل «فروش داخلی» و «فروش صادراتی» مبلغی بالغ بر ۲.۹۴۱.۵۰۴ میلیون ریال گزارش کرده که بیشترین حجم درآمد این ماه را «فروش داخلی» تشکیل داده است.

بیشترین میزان فروش را در بخش «فروش داخلی» مایعات با ۱۴.۱۸۵ تن در اختیار دارد که نسبت به میزان فروش ماه گذشته ۷درصد افزایش را در برگرفته است.

میزان درآمد شهریور ماه گروه صنعتی پاکشو نسبت به سال گذشته ۵۲درصد رشد را به همراه داشته و همچنین در مقایسه با ماه گذشته این درآمد افزایشی ۲۱درصدی را ثبت کرده است.

"پاکشو" در دوره ۶ماهه ابتدایی سال جاری میزان درآمد کسب شده خود را در سامانه کدال مبلغی بالغ بر ۱۳.۴۱۳.۸۲۴ میلیون ریال گزارش کرده و این درآمد نیز در قیاس با سال گذشته ۵۶درصد افزایش را به خود دیده است.

بیشترین حجم درآمد شهریورماه را «فروش داخلی» تشکیل داده است.

بر پایه این گزارش، بیشترین میزان تولید "پاکشو" در شهریورماه و در بخش «فروش صادراتی» به مقدار ۱.۶۴۸ تن در اختیار محصولات «پودر و مایعات البسه» بوده که این مقدار به نسبت ماه گذشته ۳۷ درصد رشد داشته و توانسته روند صعودی خود را حفظ کند اما؛ با اینکه در آغاز تابستان وقفه‌ای کوتاه مدت را به همراه داشته است.

بیشترین حجم درآمد شهریورماه را «فروش داخلی» تشکیل داده است.


طبق گزارش ارائه شده در متن فوق، فروش‌های داخلی بیشترین سهم را در کسب درآمد این شرکت در شهریور ماه سال جاری دارا بوده که نسبت به ماه گذشته ۱۷ درصد افزایش را به دنبال داشته و همچنین بر این اساس نگاهی خواهیم داشت به روند درآمد این شرکت در ۶ ماه اخیر:

بیشترین حجم درآمد شهریورماه را «فروش داخلی» تشکیل داده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
پاکشو در فصل پاییز، رشد ۱۱۴درصدی سالانه را زد؛

۱۵۵درصد افزایش درآمد "پاکشو"/ روند صعودی فروش محصولات در آذرماه

از ابتدای سال مالی تاکنون رقم خورد؛

افزایش ۱۱۳ درصدی درآمد "پاکشو"

«مایعات» پرچمدار میزان فروش این شرکت شوینده شد؛

رشد ۷۵درصدی درآمد‌های سالانه "پاکشو"

ارسال نظر