بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹
میزان تولید پدیده شیمی قرن در شهریورماه ۱۰.۳۲۰ تن بوده که بیشترین میزان را محصول «بهداشت البسه» در اختیار گرفته که این میزان تولید نسبت به ماه گذشته ۵ درصد افزایش را در پی داشته است.
کد خبر : ۲۲۹۰۷۹

افزایش تولید

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت پدیده شیمی قرن "قرن" در گزارش فعالیت ماهانه خود در شهریورماه سال جاری، میزان درآمد خود را از فروش داخلی شرکت خود مبلغی بالغ بر ۱.۲۵۷ میلیارد ریال گزارش کرده که بیشترین میزان فروش را در این ماه «بهداشت البسه» با ۴.۲۴۰ تن از آن خود کرده که نسبت به ماه گذشته ۶۰درصد رشد را به دنبال داشته است.

درآمد حاصل شده توسط "قرن" در شهریورسال جاری در مقایسه با ماه گذشته ۸درصد افزایش را در پی داشته و همچنین به نسبت به سال گذشته ۳درصد افزایش را ثبت کرده است.

شرکت پدیده شیمی قرن میزان درآمد کسب کرده خود را در ۶ماهه ابتدایی سال جاری حدوداً مبلغ ۶.۶۲۳ میلیارد ریال به سامانه کدال ارئه کرده که این مبلغ در قیاس با سال گذشته ۴۰درصد افزایش را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

افزایش تولید

طبق این گزارش، میزان تولید این شرکت در شهریورماه ۱۰.۳۲۰ تن بوده که بیشترین میزان را محصول «بهداشت البسه» در اختیار گرفته که این میزان تولید نسبت به ماه گذشته ۵ درصد افزایش را در پی داشته است و همچنین در نمودار زیر نظاره‌گر روند تولید در این شرکت خواهیم بود.

افزایش تولید

بر پایه این گزارش، میزان فروش این شرکت در شهریور ماه ۱۰.۷۵۹ تن گزارش شده و همانطور که متن فوق ذکر گردید بیشترین میزان فروش در اختیار محصولات «بهداشت البسه» با ۴.۲۴۰ تن بوده و حالا میخواهیم نگاهی به روند میزان فروش ۶ ماهه اخیر این شرکت داشته باشیم که نحوه صعود یکماهه میزان فروش و روند نزولی چهار ماهه این شرکت و صعود یکباره این شرکت را در نمودار زیر ببینیم.

افزایش تولید

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
پدیده شیمی در ازای هر سهم ۲.۷۳۴ ریال سود ساخت؛

سرمایه‌گذاری برای توسعه در "قرن" جدید

شیب متعادل صعودی روی نمودار مالی این شرکت نشست؛

افزایش درآمد ۱۲۰درصدی "قرن" / نمودار فروش با سهامداران سخن گفت

افزایش درآمد ۴۸درصدی در حساب این شرکت نشست؛

رشد ۵۴درصدی فروش "قرن"

آیا افزایش نرخ‌ها، بهای تمام شده را خنثی می‌کند؛

تثبیت درآمد‌های "قرن" در مهرماه

ارسال نظر