بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
ذوب آهن اصفهان در بیست و دومین سمپوزیوم و نمایشگاه فولاد سال ۹۸ که با حضور شرکت‌های فولادی کشور در مرکز همایش‌های بین المللی کیش در حال برگزاری است، حضوری فعال دارد. خبرنگار ما در این نمایشگاه با تنی چند از مسئولین هنگام بازدید از غرفه شرکت گفتگو نموده است که در پی می‌آید:
کد خبر : ۲۲۹۱۶۹

حضور فعال ذوب آهن اصفهان در بیست و دومین سمپوزیوم فولاد

به گزارش بورس نیوز،غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش:ذوب آهن اصفهان با تولید محصولات با ارزش افزوده بالا یکی از صنایع پیشرو است
غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و دکتر عباس نجفی زاده، رییس هیات انجمن آهن و فولاد ایران و هیات همراه ۱۵ مهرماه با حضور در غرفه ذوب آهن اصفهان در نمایشگاه آهن و فولاد ایران در کیش ضمن گفتگو با کارشناسان ذوب آهن اصفهان در جریان آخرین دستاورد‌های این شرکت در خصوص تولید فولاد قرار گرفتند.
غلامحسین مظفری، با اشاره به اینکه توسعه ساختار‌های ریلی، ساختمانی، اسکله‌ای و بندری با توسعه فولاد رخ می‌دهد گفت: ذوب آهن اصفهان یکی از قدیمی‌ترین صنایع فولادی کشور است و بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات فولادی کشور را تولید می‌کند و باید گفت ارتقا سطح فنی دانش فولاد در کشور با ذوب آهن اصفهان رخ داد.
وی با اشاره به اینکه ذوب آهن اصفهان با تولید محصولات جدید با ارزش افزوده بالا یکی از صنایع پیشرو در کشور است تصریح کرد: ذوب آهن اصفهان با تولید محصولات با کیفیت می‌تواند به بازار‌های جهانی نگاه ویژه داشته باشد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: تولید و تبدیل مواد اولیه به محصول نهایی می‌تواند ارز آوری بیشتری نسبت به خام فروشی داشته باشد و توجه به این مهم باید در اولویت قرار گیرد. وی به تولید ریل در ذوب آهن اشاره کرد و افزود: ریل یک محصول استراتژیک فولادی است که تولید آن نیاز به دانش فنی بالایی دارد و ذوب آهن با تولید ریل ملی نشان داد همیشه پیشتاز و پیشرو در زمینه تولید محصولات فولادی است.
وی گفت: امید است با تخصیص سنگ آهن مورد نیاز ذوب آهن ظرفیت تولید در این مجتمع صنعتی و کشور افزایش یابد.
دکتر عباس نجفی زاده، رییس هیات انجمن آهن و فولاد ایران: ذوب آهن اصفهان پایه گذار صنعت فولاد کشور است
دکتر عباس نجفی زاده، رییس هیات انجمن آهن و فولاد ایران با حضور در غرفه ذوب آهن اصفهان گفت: ذوب آهن اصفهان پایه گذار صنعت فولاد کشور است و یکی از قدیمی‌ترین صنایع کشور می‌باشد و بسیاری از پیشرفت‌های حوزه فولاد مرهون دانش فنی متخصصان این شرکت است. وی خاطر نشان ساخت: متخصصان این شرکت با برنامه ریزی پژوهشی بلند مدت و همکاری با نخبگان و دانشگاه‌های کشور می‌تواند قطعا باعث تعالی در این صنعت شود.
رییس هیات انجمن آهن و فولاد ایران گفت: ذوب آهن اصفهان می‌تواند با تامین مواد اولیه کوره شماره یک خود را راه اندازه کند و ظرفیت تولید فولاد خود و کشور را افزایش دهد. وی تصریح کرد: این شرکت می‌تواند با نیاز سنجی بازار‌های بین المللی و تولید فولاد سبک سهم خوبی در ارز آوری کشور داشته باشد.
عبدالرضا محمودپورعضو هیات مدیره صبا فولاد خلیج فارس: ذوب آهن اصفهان یک دانشگاه صنعتی است که تولید دانش می‌کند
عبدالرضا محمود پور عضو هیات مدیره صبا فولاد خلیج فارس و معاون اسبق منابع انسانی و امور اجتماعی ذوب آهن با حضور در غرفه ذوب آهن اصفهان و گفتگو با کارشناسان این شرکت گفت:حضور در ذوب آهن مانند حضور در دانشگاه صنعتی است، زیرا پنجاه درصد مدیران فولادی کشور قطعا سابقه حضور در ذوب آهن را داشته و از این شرکت کسب تجربه کرده اند. وی افزود: حضور در این گونه نمایشگاه‌ها و سمپوزیوم‌ها زمینه مشارکت بیشتر کارشناسان فولادی را در فعالیت‌های علمی و تحقیقاتی را فراهم می‌کند.
عضو هیات مدیره صبا فولاد خلیج فارس: شرکت‌های مانند ذوب آهن با حضور فعال در این نمایشگاه‌ها می‌توانند کمک شایانی به آینده صنعت فولاد نمایند و با بررسی چالش‌های آن و تحقیق در این خصوص چشم انداز لازم را ترسیم نمایند.
شایان ذکر است بیست و دومین نمایشگاه آهن و فولاد ایران باحضور غلامحسین مظفری رییس منطقه آزاد کیش و هیات همراه و پروفسور عباس نجفی زاده، رییس هیات انجمن آهن و فولاد ایران در محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی کیش آغاز به کار کرد، این نمایشگاه از چهاردهم لغایت شانزدهم مهرماه برای علاقمندان دایر می‌باشد

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
فروش بی منطق سهام فولادی‌ها به چه علت است؛

چوب حراج سهامداران فولادی با وجود رشد درآمدزایی شرکت‌ها

فروش بی منطق سهام فولادی‌ها به چه علت است؛

چوب حراج سهامداران فولادی با وجود رشد درآمدزایی شرکت‌ها

ارسال نظر