بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵
«ماکارونی رشته ای» پرچمدار درآمد حاصل شده در شهریور ماه؛

افزایش ۶۵ درصد درآمد "غزر" نسبت به سال گذشته

در شهریورماه سال جاری بیشترین میزان فروش شرکت زر ماکارون در بین محصولات تولیدی این شرکت در اختیار محصول «ماکارونی رشته ای» بوده است.
کد خبر : ۲۲۹۲۷۰

۶۵ درصد افزایش درآمد

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت زر ماکارون در گزارش فعالیت ماهانه خود منتهی به شهریور ماه سال جاری، درآمد حاصل شده از فروش محصولات تولیدی خود را مبلغی بالغ بر ۱.۲۶۲ میلیارد ریال به ثبت رسانده و بیشترین سهم در این کسب درآمد را محصول «ماکارونی رشته ای» به عنوان پرچمدار به خود اختصاص داده و رتبه بعدی را «ماکارونی فرمی» از آن خود کرده‌اند.


درآمد کسب شده "غزر" در شهریور ماه نسبت به سال گذشته ۶۵درصد افزایش را تجربه کرده و این شرکت ماکارونی ساز در ۶ ماهه ابتدایی سال جاری درآمدی برابر با ۷.۸۸۶ میلیارد ریال را گزارش کرده و این دوره در مقایسه با نیمه نخست سال گذشته ۸۸ درصد افزایش را به دنبال داشته و همچنین بیشترین آورده نقدی برای شرکت را در این دوره محصول «ماکارونی رشته ای» با مبلغ ۵.۱۴۵ میلیارد ریال داشته است.

۶۵ درصد افزایش درآمد


بر پایه این گزارش، در شهریورماه سال جاری بیشترین میزان فروش شرکت زر ماکارون در بین محصولات تولیدی این شرکت در اختیار محصول «ماکارونی رشته ای» بوده که نسبت به سال گذشته ۱۱ درصد افزایش را به همراه داشته است.


نمودار میزان فروش محصول ماکارونی رشته ای:

۶۵ درصد افزایش درآمد


بر اساس این گزارش، میزان تولید شرکت زر ماکارون در شهریور ماه سال جاری ۱۹.۱۴۱ تن بوده که نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد رشد را به همراه داشته و بیشترین میزان تولید در این دوره را محصول «ماکارونی رشته ای» با ۱۴.۷۰۱ تن از آن خود کرده و جایگاه بعدی را محصول «ماکارونی فرمی» بدست آورده است.


نمودار‌های روند تولید دو محصول «ماکارونی فرمی» و «ماکارونی رشته ای» در ۶ ماه نخست سال جاری:

۶۵ درصد افزایش درآمد

۶۵ درصد افزایش درآمد

 

طبق نمودار‌های مشاهده شده بالا، شرکت زر ماکارون در بخش میزان تولید محصولات پر فروش خود نسبت به سال گذشته خود روند مثبت و رو به رشدی را به ثبت رسانده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر