بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
مدیرعامل "وصنا" در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

استارت "وصنا" برای انجام ماموریت های پولساز

شرکت بابت فروش ملک، سود بیش از ۴۰ میلیارد تومانی شناسایی کرده و افزایش سرمایه ۵۰ درصدی از محل سود انباشته هم به زودی اجرایی خواهد شد.
کد خبر : ۲۲۹۴۵۵

استارت

به گزارش بورس‌نیوز، ریزش‌های بازارسرمایه اکثر سهم‌های بازار را با افت قیمت همراه کرده و به نظر می‌رسد بازار در روز‌های به شدت منفی، توجهی به ارزندگی یا عدم ارزندگی آنچه عرضه می‌شده، نداشته است.

"وصنا" هم در ۲ ماه اخیر ریزش تقریبا ۳۰ درصدی داشته؛ حال آنکه گزارش‌های این شرکت مثبت بوده و چند روزی است که این نماد مورد اقبال بازار قرار گرفته است.

طبق آخرین شفاف سازی، شرکت سرمایه گذاری گروه صنایع بهشهر ایران از فروش یک ملک حدود ۴۱ میلیارد تومان سود شناسایی کرده است.

مهدی آزادواری مدیرعامل شرکت گروه صنایع بهشهر ایران در گفت‌وگو با بورس‌نیوز در خصوص وضعیت "وصنا" بیان کرد: تمام رویداد‌های بااهمیت در این شرکت شفاف‌سازی می‌شود و همان طور که در گزارش افشای "الف" در روز‌های قبل اعلام کردیم شرکت بابت فروش ملک، سود بیش از ۴۰ میلیارد تومانی شناسایی کرده است. همچنین افزایش سرمایه ۵۰ درصدی از محل سود انباشته هم به زودی اجرایی خواهد شد.

وی افزود: همچنین صندوق بازارگردانی این شرکت، علاوه بر بازارگردانی سهم شرکت، سهم شرکت‌های گروه (حدود ۱۳ شرکت) را هم بازارگردانی می‌کند که این بازارگردانی ضمن متعادل کردن قیمت سهم‌های گروه، در صورت‌های مالی تلفیقی هم برای "وصنا" سود به همراه خواهد داشت. همچنین پتانسیل بازارگردانی سهم شرکت‌های خارج از مجموعه را هم داریم که اگر مجوز‌های لازم اخذ شده و در این حوزه هم ورود کنیم؛ می‌توان از این محل هم سودی شناسایی کرد.

مدیر عامل "وصنا" اضافه کرد: ماموریت‌هایی در حوزه‌های بازرگانی و... از طرف گروه به شرکت واگذار شده که انجام این ماموریت‌ها هم در رشد سودآوری شرکت اثرگذار خواهد بود. طبق اساسنامه، شرکت امکان فعالیت در برخی حوزه‌ها را دارد و ماموریت‌های جدیدی که به "وصنا" محول شده در راستای حوزه‌های مجاز فعالیتی است که طبق اساسنامه تعریف شده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر