بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۷
"سمازن" در ۶ ماهه ابتدایی سال جاری تنها محصول «سیمان خاکستری» را به فروش رسانده و در این دوره میزان فروش این محصول حالت تصاعدی دارد و در هر ماه روندی مثبت را پشت سر می‌گذارد.
کد خبر : ۲۲۹۴۶۳

۶۸ درصد افزایش درآمد

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت سیمان مازندران در گزارش فعالیت ماهانه خود در شهریورماه، میزان درآمد حاصل شده خود از فروش محصول «سیمان خاکستری» را مبلغی بالغ بر ۴۶۱.۹۶۰ میلیون ریال گزارش کرده که در مقایسه با ماه گذشته، ۱۴درصد رشد را به همراه داشته و "سمازن" در شهریورماه نسبت به سال گذشته خود ۶۸درصد افزایش درآمد را تجربه کرده است.

بر همین اساس، شرکت سیمان مازندران در دوره ۶ ماهه نخست سال جاری میزان درآمد خود را مبلغ ۳.۱۸۳.۸۶۳ میلیون ریال معرفی کرده که در قیاس با دوره سال گذشته افزایشی ۵۹ درصدی داشته است.

68درصد افزایش درآمد

بر اساس این گزارش، شرکت "سمازن" در ۶ ماهه ابتدایی سال جاری تنها محصول «سیمان خاکستری» را به فروش رسانده و در این دوره میزان فروش این محصول حالت صعودی داشته و در هر ماه روندی مثبت را پشت سر می گذارد.

نمودار روند فروش محصول «سیمان خاکستری» در ۶ ماهه ابتدایی سال جاری

68درصد افزایش درآمد

بر پایه این گزارش درآمد شهریورماه نسبت به ماه گذشته ۱۴درصد افزایش پیدا کرده به همین منظور به درآمد کسب شده در ۶ ماهه ابتدایی سال جاری و مقایسه آن با نیمه نخست سال گذشته نگاهی خواهیم داشت.

68درصد افزایش درآمد

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
فروش یک میلیون و ۷۰۸ هزار تن سیمان در دوره ۷ ماهه امسال؛

رشد ۷ درصدی نرخ سیمان خاکستری "سمازن"

۳۰ درصد افزایش درآمد در نیمه نخست سال جاری؛

افزایش درآمد شناسایی شده "همراه"

ارسال نظر
نظرات بینندگان
سهامدار حقیقی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۲
بطور کلی سهام درایران ارزان است باید بادلار سهام را سنجید اگر شرکتی 72 درصد سهامش افت میکند به معنی 72 درصد محصولاتش فروش نرفته یا 72 درصد NAV آن کاهش پیداکرده ویا عمدا سهامدار عمده حقوقی وحقیقی سهام عرضه میکند