بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۸
مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک دی آنلاین برگزار می‌شود.
کد خبر : ۲۲۹۵۴۳

با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا، مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده دوره مالی منتهی به اسفند ۱۳۹۸ بانک دی به صورت مجازی و آنلاین برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی بانک دی، مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صاحبان سهام بانک دی به منظور بررسی و تصویب صورت‌های مالی منتهی به اسفند ۱۳۹۸، ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۹ در ساختمان مرکزی شرکت بیمه دی واقع در تهران، خیابان میرداماد، بین خیابان نفت و بزرگراه مدرس، پلاک ۲۳۹ برگزار خواهد شد.
بر اساس این گزارش، با توجه به ابلاغیه ۲۶ اسفند ماه سازمان بورس درباره مصوبه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا که مقرر کرده تا اطلاع ثانوی برگزاری مجامع عمومی شرکت‌ها صرفا با حضور حداکثر ۱۵ نفر شخص حقیقی یا حقوقی برگزار شود، سهامداران گرامی می‌توانند به صورت آنلاین و از طریق لینک مستقیم http://live.day۲۴.ir در این مجمع حضور یابند.
شایان ذکر است به منظور حفظ سلامتی حاضرین و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مرتبط با بیماری کرونا، پذیرایی، توزیع فیزیکی صورت‌های مالی، گزارش فعالیت هیئت مدیره و مجامع و گزارش توجیهی افزایش سرمایه انجام نمی‌شود و سهامداران می‌توانند اطلاعات مورد نیاز را از سامانه اطلاع رسانی ناشران (کدال) دریافت کنند.
گفتنی است؛ دستور جلسه این مجمع، استماع گزارش هیئت مدیره و بازرس قانونی، بررسی و تصویب صورت‌های مالی سال منتهی به ۲۹ اسفند سال ۱۳۹۸، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، روزنامه کثیرالانتشار، تکمیل اعضای هیئت مدیره و سایر مواردی است که در صلاحیت مجمع عمومی عادی باشد.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
رشد ۱۵۵درصدی درآمدها از این بانک مخابره شد؛

افزایش انفجاری درآمد تسهیلات اعطایی "دی"

ارسال نظر
نظرات بینندگان
حسن شحمانی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۸
سلام نیازبه پول هستم توروخداکمکم کنیدخانمم حامله است دکترش ازم ۵تومن می خوادتازایمانش بکنه هیچی هم برابچه نخریدیم یک هفته دیگه موقعه زایمانشه ۲تومن می خوام واسه خریدوسایل بچه کلا ۷تومن می خوام مستاجرهم هستم توروخداکمکم ثوابی داره
5892 1010 9862 1101
شماره حساب بانک سپه لطفا کمک کنید ممنونم