بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵
نگاهی به عملکرد صندوق مختلط توسعه ممتاز

بازدهی ۱۹۳ درصدی در یک سال گذشته

در پایان روز سه شنبه ۲۲ مهر ماه سال جاری و با احتساب بازدهی ۱.۵ درصدی کسب شده در این هفته، موفق به جذب ۹۰ میلیارد ریال منابع مالی جدید شده است
کد خبر : ۲۲۹۶۵۰

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس نیوز؛ صندوق سرمایه گذاری توسعه ممتاز که از صندوق‌های مختلط فعال در بازار سرمایه محسوب می‌گردد در پایان روز سه شنبه ۲۲ مهر ماه سال جاری و با احتساب بازدهی ۱.۵ درصدی کسب شده در این هفته، موفق به جذب ۹۰ میلیارد ریال منابع مالی جدید شده است و به این ترتیب جمع کل ارزش این صندوق به ۲ هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال رسیده است.

بازدهی ۱۹۳ درصدی در یک سال گذشته

در جدول زیر بازدهی صندوق بر اساس بازه‌های زمانی هفته، ماه و سال گذشته ارائه شده است.

بازدهی ۱۹۳ درصدی در یک سال گذشته

 

ترکیب دارایی‌های صندوق بر اساس آخرین اطلاعات مندرج در وب سایت این صندوق شامل ۴۵.۶ درصد سهام و حق تقدم شرکت ها، ۳۳ درصد اوراق مشارکت، ۲۰.۷ درصد وجوه نقد و سپرده‌های بانکی و ۰.۷ درصد نیز سایر دارایی‌ها است.

در جدول زیر شرکت‌های اصلی تحت سرمایه گذاری این صندوق که اطلاعات آن از آخرین صورت وضعیت پرتفوی افشا شده این صندوق استخراج شده، ارائه شده است.

لازم به ذکر است که آخرین صورت وضعیت پرتفوی افشا شده این صندوق مربوط به پایان شهریور ماه سال جاری است و به طور قطع در این بازه زمانی شاهد تغییراتی در صورت وضعیت این صندوق بوده ایم.

بازدهی ۱۹۳ درصدی در یک سال گذشته

سپرده‌های بانکی این صندوق عمدتا در بانک ملت سپرده گذاری شده است.

در بخش اوراق بدهی نیز اوراق بدهی مرابحه دولت ۱۵ درصد از کل ارزش صندوق را به خود اختصاص داده است. پس از این اوراق، اوراق سلف فولاد مبارکه و اوراق مرابحه شرکت پدیده شیمی قرن سهم به ترتیب ۴.۹ و ۲.۷ درصدی از کل دارایی‌های صندوق را دارند. سایر اوراق بدهی مورد سرمایه گذاری توسط مدیران این صندوق مربوط به اوراق اسناد خزانه اسلامی است.

 

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
پدیده شیمی در ازای هر سهم ۲.۷۳۴ ریال سود ساخت؛

سرمایه‌گذاری برای توسعه در "قرن" جدید

شیب متعادل صعودی روی نمودار مالی این شرکت نشست؛

افزایش درآمد ۱۲۰درصدی "قرن" / نمودار فروش با سهامداران سخن گفت

مُهر سازمان حمایت برای افزایش نرخ‌ها زده شد؛

ثبت رکورد بالاترین فروش‌های "قرن"

خوب‌ها و بدهای صندوق‌های مختلط؛

رخ‌نمایی "آسمان خاورمیانه" و "گوهر نفیس تمدن"

ارسال نظر