بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸
شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان در شهریورماه بیشترین درآمد را از بازار داخلی داشته و بیشترین سهم از فروش محصولات تولیدی این شرکت را محصول «انواع دوغ» در اختیار گرفته و این روند توانسته که در مسیر کلی درآمد حاصل شده این شرکت نقش پر رنگی را داشته باشد.
کد خبر : ۲۲۹۷۲۹

افزایش قیمت ۹درصدی

به گزارش گروه تحقیق بورس‌نیوز، شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان "غگیلا" درگزارش فعالیت ماهانه خود در شهریورماه سال جاری، میزان درآمد خود را از مجموع فروش‌های «داخلی» و «صادراتی» مبلغی بالغ بر ۲۳۶.۸۲۸ میلیون ریال را به ثبت رسانده است.

در شهریورماه بیشترین سهم فروش را بخش «داخلی» با درآمد ۲۲۴.۶۲۶ میلیون ریال به خود اختصاص داده که بیشترین میزان فروش در بین محصولات این شرکت را محصول «انواع دوغ» با ۱.۰۸۲ تن به نام خود ثبت کرده و جایگاه بعدی را محصول «شیر پاستوریزه و استریل» با ۸۴۹ تن از آن خود کرده است.

میزان درآمد شرکت "غگیلا" در شهریورماه در مقایسه با ماه گذشته ۸درصد رشد را به ثبت رسانده و نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۵۵درصد افزایش را تجربه کرده و همچنین در ۶ماهه نخست سال جاری میزان درآمد ثبت شده این شرکت لبنی به میزان ۱.۳۱۲.۵۱۱ میلیون ریال گزارش شده که نسبت به نیمه نخست سال گذشته ۴۳ درصد افزایش را در کارنامه خود به ثبت رسانده رسانده است.

افزایش قیمت ۹درصدی

بر اساس این گزارش، شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان در شهریورماه بیشترین درآمد را از بازار داخلی داشته و بیشترین سهم از فروش محصولات تولیدی این شرکت را محصول «انواع دوغ» در اختیار گرفته و این روند توانسته که در مسیر کلی درآمد حاصل شده این شرکت نقش پر رنگی را داشته باشد.

نمودار روند کسب درآمد "غگیلا" در بخش فروش داخلی در نیمه نخست سال جاری

افزایش قیمت ۹درصدی

 

اشتراک گذاری :
ارسال نظر