بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۴
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز:

وعده حمایت از بازار اجرایی نشد

کارشناس بازار سرمایه گفت: حمایتی که انتظار می‌رفت از بازار صورت نگرفته و ترس و دو دلی در حامیان بازار وجود دارد و تصمیم گیری‌ها و وعده‌های داده شده را اجرایی نمی‌کنند.
کد خبر : ۲۲۹۷۵۱

وعده حمایت از بازار اجرا نشده است/ ترس در حامیان بازار وجود دارد

به گزارش بورس نیوز، بازار سرمایه پس از ریزش مداومی که طی ماه گذشته داشت در ماه جاری کمی سرو سامان پیدا کرد و سهامداران به این بازار امیدوار شدند، اما موضوعی که سهامداران را نگران کرده نوسان زیاد بازار طی هفته‌های اخیر است به گونه‌ای که بازار نمی‌تواند روند عادی خود را طی کند و پس از یک روز مثبت بودن بلافاصله در روز بعد شروع به ریزش می‌کند که فکر بسیاری از سهامداران را به خود مشغول کرده است.

در این باره احمد مصطفوی در گفت‌وگو با بورس نیوز اظهار کرد: به نظر می‌رسد رشد کد‌های بورسی که همه از ورود آن‌ها خوشحال بودند در حال حاضر جواب معکوس داده و با رفتار‌های غیرمنطقی اوضاع را بهم می‌ریزند.

کارشناس بازار سرمایه افزود: اگر فعالان به دنبال ارتباط با رویداد‌ها باشند باید یک رشد منطقی داشته باشیم در حال حاضر قیمت‌ها به حدی رسیده که ارزنده است و اتفاقی که آن‌ها را تحت تاثیر قرار دهد شاهد نیستیم، اما شاهد هستیم که تغییری در بازار اتفاق نیفتاده است.

وی گفت: برخی افراد انتظارات فوق العاده‌ای از بازار داشتند و زمانی که به این هدف خود نمی‌رسند خروج را بر حضور ترجیح می‌دهند.

مصطفوی بیان کرد: باید امید داشت در این ریزش بازار فیلتر شود و افرادی که تخصص نداشتند یا به دنبال انتظارات بالا بودند بازار را ترک کنند.

کارشناس بازار سرمایه خاطرنشان کرد: بازار سرمایه نسبت به سایر بازار‌ها ریسک کمی برای سهامداران خرد دارد، اما مشخص نیست که چرا وضعیت بازار بدین گونه است.

وی تصریح کرد: حمایتی که انتظار می‌رفت از بازار صورت نگرفته و ترس و دو دلی در حامیان بازار وجود دارد و تصمیم گیری‌ها و وعده‌های داده شده را اجرایی نمی‌کنند اگر قرار باشد حامی برای گروه‌های مختلف انتخاب شود باید کامل در عملکرد جدی باشند.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز:

بازار در برزخ لیدرهای بی ظرفیت

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز:

حقوقی‌های غیرعاقل بلای جان بازار

مدیرعامل سبدگردان آسال در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

عدم تمکین از دستورالعمل بازارگردانی

مدیرعامل شرکت "ومعادن" در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تشریح کرد:

اثرات مثبت نقل و انتقال سهام ۲شرکت زیرمجموعه «ومعادن»

ارسال نظر
نظرات بینندگان
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۶
مسئولین مملکتی دست در دست هم همچون ملخ های مهاجم داروندار و پس انداز 30 سال کار ما را در بورس خوردند ولی در ظاهر بهم میپرند و فیلم بازی میکنند. خدا لعنت و نابودشان کند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۵
ملت را چی فرض کردید، 130 هزارمیلیارد تومان از بورس خارج کردید و حالا برای بازگرداندن 10 درصد آن شانه خالی می کنید.
ترامپ تو بهتر از ما این عیاشان را شناختی...ایران دیگر جای ماندن نیست. سر صف فروش کردن سهم ها مدیران بازار شرط بندی می کنند.
رهگذر
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۱
اره منتظری که تازه واردها بیسواد ها و کسانی که به اهداف خود نرسیدند بروند تا بورس خوب شود دوست کارشناس و با سواد من پول ورودی همین ها باعث رشد سهام ها شد و اگر بروند و نقدینگی بازار کم شود قیمت ها هم به قبل بر میگردد طبیعی است که اگر بجای خروج این افراد پول هوشمند وارد بازار شود حرف شما درست. وقتی پولی از پورس خارج شود برای تعادل باید قیمت سهام ها کاهش یابد
کاش دشمن حمله کند
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲
ننگ و مرگ و نفرین بر این دزدان حکومتی دولتی که پس انداز 30 سال کار و زخمت ما رو یکماهه خوردن.