بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴
افزایش درآمد ۳۱ درصدی در نیمه نخست سال جاری؛

دوغ‌های "غشاذر" به کام سهامداران شد/ مناقصه‌ها به دور دوم افتاد

در شهریورماه بیشترین میزان فروش را در بین محصولات تولیدی، محصول «انواع دوغ» از آن خود کرده و جایگاه بعدی را محصول «انواع آبمیوه» در اختیار دارد.
کد خبر : ۲۲۹۷۷۶

حضور پر رنگ «انواع دوغ» در تمامی عرصه های

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی در گزارش فعالیت‌ماهانه خود منتهی به شهریورماه سال جاری، میزان درآمد حاصل شده خود را در شهریورماه مبلغ ۳۸۹.۶۲۶ میلیون ریال گزارش کرده که در مقایسه با ماه گذشته ۱۷درصد افزایش درآمد را به همراه داشته و همچنین نسبت سال گذشته به میزان ۲۳درصد رشد را به ثبت رسانده است.

شرکت شیر پاستوریزه آذربایجان غربی، در دوره ۶ ماهه نخست سال جاری درآمدی برابر با ۱.۹۰۵.۵۳۵ مییون ریال را از آن خود کرده که در قیاس با سال گذشته ۳۱ درصد افزایش را در پی داشته است.

حضور پر رنگ «انواع دوغ» در تمامی عرصه های

بر اساس این گزارش، شرکت "غشاذر" در شهریورماه ۴.۹۷۷ تن از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به ماه گذشته ۱۱درصد افزایش فروش را ثبت کرده، در این ماه بیشترین میزان فروش را در بین محصولات تولیدی، محصول «انواع دوغ» با مقدار ۹۳۶ تن از آن خود کرده و جایگاه بعدی را محصول «انواع آبمیوه» با ۸۹۲ تن فروش در اختیار دارد.


نمودار روند میزان فروش محصولات پر فروش شرکت "غشاذر"

حضور پر رنگ «انواع دوغ» در تمامی عرصه های

همانطور که در نمودار فوق مشاهده می‌کنید، محصول «انواع آبمیوه» در نیمه نخست سال جاری روند تصاعدی و رو به رشدی را دنبال کرده و پیش‌بینی می‌شود که در ماه‌های آتی نیز این روند ادامه پیدا کند اما؛ در این دوره «انواع دوغ» روند کم نوسانی را پشت سر گذاشته است.

بر پایه این گزارش، مجموع میزان تولید محصولات "غشاذر" در شهریورماه به ۴.۵۶۴ تن رسیده که بیشترین میزان تولید را «انواع دوغ» با ۸۹۸ تن و رتبه بعدی به «انواع آبمیوه» اختصاص پیدا کرده است.

نمودار میزان تولید در شهریورماه به شرح زیر است
حضور پر رنگ «انواع دوغ» در تمامی عرصه های

روند درآمد حاصل شده در ۶ ماه نخست سال جاری
بر اساس این گزارش، شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی در نیمه نخست سال جاری در ۳ماهه ابتدایی سال جاری روند هیجانی را به همراه داشته اما؛ توانسته روند ثابتی را از آغاز تابستان تاکنون به ثبت برساند.

حضور پر رنگ «انواع دوغ» در تمامی عرصه های

آخرین مناقصه‌ها و تاریخ‌های جدید
در مهرماه دو مزایده "تجدید برگزاری مزایده عمومی جهت فروش اموال و دارایی مازاد" و "تجدید مناقصه عمومی خرید تجهیزات، ماشین آلات و نصب و راه اندازی جهت احداث کارخانه شیر خشک به ظرفیت ۱۰ تن در ساعت" از سوی این شرکت اطلاع‌رسانی شد که هر دو مناقصه به‌دلیل به حد نصاب نرسیدن شرکت کنندگان در مناقصه به تاریخ دیگری موکول شد اما؛ مناقصه "تجدید برگزاری مزایده عمومی جهت فروش اموال و دارایی مازاد" تاریخ جدید آن اعلام و تا ۱۸ آبان ماه نتیجه ان اطلاع رسانی خواهد شد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
۳۴درصد افزایش درآمدها روی پاکت‌های این شرکت ثبت شد؛

"آّب‌میوه" در صدر فروش "غشاذر"/ رشد ۳۱درصدی درآمدها از ابتدای سال مالی

شرکت شیرپاستوریزه پگاه آذربایجان غربی برای دومین بار برگزار می‌کند؛

املاک مازاد "غشاذر" روی میز مزایده

ارسال نظر