بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸
«شير» کلسیم فروش این شرکت لبنی را افزایش داد؛

افزایش ۲۰درصدی درآمدهای "غشصفا"/ نوسان مثبت صعود نرخ شیر

در نیمه نخست سال جاری شرکت شیر پاستوریزه پگاه اصفهان روند مثبتی نسبت به دوره مشابه سال گذشته از خود به جای گذاشته است.
کد خبر : ۲۲۹۸۲۱

57درصد افزایش درآمد

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت شیر پاستوریزه پگاه اصفهان در گزارش فعالیت‌ ماهانه منتهی به شهریورماه سال جاری، میزان درآمد خود را از «فروش محصولات» و «درآمد ارائه خدمات» در این دوره مبلغی بالغ بر ۱.۱۸۱.۵۷۱ میلیون ریال درآمد گزارش کرده و در مقایسه با درآمد حاصل شده ماه گذشته افزایش ۲۰درصدی را تجربه کرده و همچنین نسبت به دوره مشابه سال گذشته با رشد ۷۱درصدی مواجه بوده است.

این شرکت لبنی در دوره ۶ماهه منتهی به شهریورماه، مجموع درآمد‌های ماهانه خود را به ارزش ۵.۶۵۱.۲۴۱ میلیون ریال گزارش کرده که در قیاس با دوره مشابه سال گذشته ۵۷ درصد افزایش را به ثبت رسانده است.

57درصد افزایش درآمد

بر پایه این گزارش، شرکت "غشصفا" در بخش «فروش‌های داخلی» به میزان ۱۱.۷۶۵ تن از محصولات خود را به فروش رسانده و این در صورتی است که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۲۱درصد افزایش را به دنبال داشته و همچنین نسبت به ماه گذشته رشد ۱۲درصدی را تجربه کرده و همانطور که در نمودار ذیل مشاهده می‌کنید در نیمه نخست سال جاری این شرکت لبنی روند مثبتی نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از خود به جای گذاشته است.


نمودار روند فروش داخلی شرکت شیر پاستوریزه پگاه اصفهان

57درصد افزایش درآمد


بیشترین میزان فروش داخلی شرکت "غشصفا" در شهریورماه سال جاری، انواع شیر با مبلغ ۳۴۷.۰۸۹ میلیون ریال بوده که در مقایسه با مردادماه افزایش ۲۱ درصدی را به دنبال داشته است.


نمودار روند قیمتی محصول «انواع شیر» در نیمه نخست سال جاری

57درصد افزایش درآمد


جمع درآمد ارائه خدمات شرکت در شهریور ماه امسال مبلغ ۱۹۳ میلیون ریال بوده است.

جمع برگشت از فروش شرکت در شهریور ماه امسال مبلغ ۲،۲۲۸ میلیون ریال بوده و تخفیفات شرکت در شهریور ماه امسال مبلغ ۵۱،۱۱۲ میلیون ریال بوده است.

 

اشتراک گذاری :
ارسال نظر