بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳
حاشیه سود عملیاتی این شرکت به حدود ۳۰ درصد رسیده و این در حالی است که این حاشیه سود در ۶ ماهه سال گذشته در حدود ۲۱ درصد بوده است.
کد خبر : ۲۲۹۸۶۵

سود ۶۸۶ ریالی هر سهم سیمان صوفیان در ۶ ماهه نخست امسال

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت سیمان صوفیان در ۶ ماهه نخست امسال موفق به کسب سود خالص ۷۵۵ میلیارد ریالی شده که این سود که معادل ۶۸۶ ریال به ازای هر سهم است نسبت به ۶ ماهه سال گذشته رشد ۲۵۵ درصدی را نشان می‌دهد.

سود ۶۸۶ ریالی هر سهم سیمان صوفیان در ۶ ماهه نخست امسال

جمع درآمد‌های عملیاتی شرکت به ۲ هزار و ۴۴۴ میلیارد ریال رسیده که مقادیر فروش شرکت بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار تن بوده که در حدود ۲۰ درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته است.

فروش ۶۶۱ هزار تنی برای دوره ۶ ماهه دوم سال مالی پیش بینی شده و متوسط نرخ فروش هر تن سیمان در این دوره معادل ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال بوده که این نرخ در آخرین گزارش ماهیانه شرکت که مربوط به شهریور ماه بوده معادل ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال بوده است.

حاشیه سود عملیاتی شرکت به حدود ۳۰ درصد رسیده و این در حالی است که این حاشیه سود در ۶ ماهه سال گذشته در حدود ۲۱ درصد بوده است.

همچنین شناسایی ۱۳۰ میلیارد ریال سود‌های غیرعملیاتی که ۵۰۰ درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته بوده، از دیگر دلایل رشد سودآوری شرکت است.

در نمودار زیر اقلام اصلی صورت سود و زیان شرکت سیمان صوفیان در دو فصل گذشته به صورت مقایسه‌ای ارائه شده است.

سود ۶۸۶ ریالی هر سهم سیمان صوفیان در ۶ ماهه نخست امسال

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سود هر سهم در عملکرد ۹ ماهه ۱.۱۱۴ ریالی شد؛

حاشیه سود "سصوفی" به ۳۲ درصد رسید

فروش شرکت به ۱.۰۶۰ میلیارد ریال رسیدِ

رشد فروش ۷۰درصدی "سصوفی" در۳ماهه

"سصوفی" از نتیجه مزایده گفت

"سصوفی" تجهیزات کوره فروخت

ارسال نظر