بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱
رشد ۵۲ درصدی درآمد‌های عملیاتی ثبت شد؛

افزایش سود پایه در ازای هر سهم "جم پیلن"

شرکت "جم پیلن" در گزارش صورت وضعیت مالی ۶ ماهه منتهی به شهریورماه، با افزایش ۶۱ درصدی روبه‌رو بوده است.
کد خبر : ۲۳۰۰۱۱

افزایش سود پایه در ازای هر سهم

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت پلی پروپیلن جم در گزارش فعالیت خود در صورت مالی میاندوره‌ای ۶ ماهه منتهی به (حسابرسی نشده) ۹۹.۰۶.۳۱، میزان سود خالص خود را در این دوره مبلغ ۸.۳۱۸.۵۱۹ میلیون ریال ارائه کرده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۳۴ درصد افزایش را به ثبت رسانده است.

درآمد‌های عملیاتی این شرکت در پایان شهریورماه نیز ۲۳.۴۳۸.۳۳۷ میلیون ریال به ثبت رسیده که ۵۲ درصد رشد را نسبت به سال گذشته شاهد هستیم.

شرکت پلی پروپیلن جم در این دوره ۶ ماهه، میزان سود پایه هر سهم خود را ۴.۱۵۹ ریال گزارش کرده اند که با ۳۴ درصد افزایش مواجه بوده است.

افزایش سود پایه در ازای هر سهم

شرکت "جم پیلن" در گزارش صورت وضعیت مالی ۶ ماهه منتهی به ۹۹.۰۶.۳۱، مجموع دارایی‌ها، بدهی‌ها و حقوق مالکانه خود را ۲۹.۹۱۹.۵۶۱ میلیون ریال گزارش کرده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۶۱درصد افزایش را به دنبال داشته است.

در بخش دارایی‌های جاری بیشترین مقدار دارایی را در حوزه «موجودی نقد» با ۱۶.۶۴۳.۹۷۶ میلیون ریال مشاهده می کنیم و ۱۰۳ درصد افزایش چشمگیر دارایی را نسبت به دوره مشابه سال گذشته تجربه کرده و همچنین در بخش دارایی‌های جاری نیز جایگاه بعدی «سرمایه گذاری بلند مدت» از آن خود کرده است.

«جم پیلن» با سرمایه ثبت شده ۲,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال طی عملکرد ۶ ماهه منتهی به پایان شهریورماه مبلغ ۸,۳۱۸,۵۱۹ میلیون ریال سود محقق کرده است.

افزایش سود پایه در ازای هر سهم

بر پایه این گزارش، شرکت پلی پروپیلن میزان درآمد عملیاتی خود را از فروش داخلی ۲۳.۴۳۸.۳۳۷ میلیون ریال به سامانه کدال ارائه کرده که ۵۲ درصد رشد را در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته داشته و از این درآمد حاصل شده به میزان ۱۴۲.۱۴۶.۰۰۰ تن از محصول تولیدی «پروپیلن» را به فروش رسانده که ۲۲ درصد افزایش فروش را تجربه کرده است.

افزایش سود پایه در ازای هر سهم

اشتراک گذاری :
ارسال نظر