بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳

"فولای" بخشی از سهام خود را فروخت

شرکت صنایع فولاد آلیاژی یزد تعدادی از سهام خود را واگذار کرد.
کد خبر : ۲۳۰۰۴۴
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، شرکت صنایع فولاد آلیاژی یزد از واگذاری سهام خبر داد.

بر این اساس، این شرکت اعلام کرد، تعدادی از سهام شرکت ذوب آهن اصفهان، حفاری شمال و شرکت معدنی صنعتی گل گهر را به صورت نقدی واگذار کرد.

اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
حقوقي فولاد فاتحه اين سهم را در بورس خوانده
و سهامدار را بيچاره كرده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
حقوقي فولاد فاتحه اين سهم را در بورس خوانده
و سهامدار را بيچاره كرده