"فولای" بخشی از سهام خود را فروخت
شرکت صنایع فولاد آلیاژی یزد تعدادی از سهام خود را واگذار کرد.

به گزارش بورس نیوز، شرکت صنایع فولاد آلیاژی یزد از واگذاری سهام خبر داد.
بر این اساس، این شرکت اعلام کرد، تعدادی از سهام شرکت ذوب آهن اصفهان، حفاری شمال و شرکت معدنی صنعتی گل گهر را به صورت نقدی واگذار کرد.

گزارش خطا
0 پسندیدم
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
در پی معافیت های مالیاتی این شرکت فولادی؛
"فولای" معاف شد در پی معافیت های مالیاتی این شرکت فولادی؛
"فولای" معاف شد ارسال نظر
نظرات بینندگان
ویدئو
بیشتر اخبار روز
خبرنامه
و سهامدار را بيچاره كرده
و سهامدار را بيچاره كرده